Makeup graveyard & empties

22 iulie

Partea cea mai nasoala atunci cand ai multe produse si apoi te muti, este ca nu le poti cara pe toate cu tine. Asta mi s-a intamplat si mie anul trecut. Aveam diverse creme deschise pe care n-am avut cum sa le iau dupa mine si oricat
le-am folosit atunci cand veneam in vizita, n-am reusit sa le dovedesc. Ba, de multe ori, am si uitat de ele. Si cum m-am intors definitiv si irevocabil, am decis sa fac o curatenie generala si sa arunc tot ceea ce parea expirat sau deschis de prea multa vreme. Evident, am adaugat si ambalajele produselor consumate in ultima luna.


Am reusit sa termin crema de corp de la Boots, cea prezentata aici. Am luat-o cu mine in vacanta si am folosit-o intes dupa plaja. Desi imi place si e o crema ok, consider ca ar fi fost mai bine sa iau cu mine un unt de corp, pentru ca este mult mai hidratant si mai folositor in situatia data. Totusi, pentru zi de zi,  este buna.
Din pacate, Boots body lotion - Cocoa Butter&Mallow nu a avut acelasi noroc. Este consumata cam trei sferturi si am decis sa o arunc, pentru ca era deja deschisa de prea mult timp. Oricum, miroase divin!
Crema de corp de la Botanics (Enriching body cream) a fost un experiment esuat. Am crezut ca o sa imi placa, dar n-a fost asa. E mult prea apoasa pentru o crema si nu hidrateaza suficient, asa ca nu o recomand. Am decis sa o arunc pentru ca statea pe noptiera mea de o mie de ani si cred ca am folosit-o de maxim cinci ori.
Acum ceva vreme a fost mare nebunie cu Supliform, asa ca am cedat si eu. Din pacate, nu sunt deloc buna la aplicarea gelurilor anticelulitice pentru ca pur si simplu uit de ele.


Pentru ca am fost in concediu, am folosit o groaza de creme cu SPF, dar se pare ca 30 nu a fost suficient, pentru ca tot m-am ars. Adevarul este ca si soarele era foarte puternic. Oricum, imi place Nivea moisturising sun spray si am reusit sa termin o sticluta, dar cred ca data viitoare o sa aleg un SPF 50.
Despre Manufaktura Chocolate and Orange shower peeling v-am spus tot aici. Desi nu imi place deloc si mai are o multime de produs, nu m-am indurat sa il arunc datorita ambalajului care e de o dragutenie maxima. Ei bine, de data asta
n-a mai scapat.
Despre produsele Sebastian am auzit multe lucruri bune, insa spray-ul de mai jos nu mi-a fost la indemana si am uitat de el. Cum a trecut cam doi ani de cand il am, am decis sa il arunc.


In concediu am reusit sa pun ghearele pe niste masti asiatice, care mie imi plac la nebunie. Ba tocmai cand scriu asta ma gandesc sa imi mai fac una, pentru ca sunt tare hidratante si bune. De asemenea, am avut niste mostre de la Ivatherm, GlycoLift serum. Dupa cum stiti, eu sunt mare fan mostre, si s-a intamplat de multe ori sa decid sa cumpar un produs dupa ce l-am incercat asa. Ei bine, intorcandu-ma la GlycoLift, mi-a placut pentru ca este light si intra repede in piele, asa ca l-am pus pe lista, pentru viitor.


Au luat drumul cosului trei linere MUA, care nu mi-au placut deloc, asa ca au ajuns sa se usuce. De asemenea, desi are o culoare foarte draguta, a trebuit sa renunt la rujul de la Kiko, pentru ca are cam doi ani. Am uitat total de Bourjois Gloss Effet 4D, asa ca nu l-am luat cu mine, ci a stat parasit intr-un sertar unde s-a invechit. Oricum, mai aveam cam un sfert din el, deci nu este o pierdere mare.
Lipocils se vrea a fi un tratament pentru gene si este o mostra primita la o comanda pe beautybay.com. L-am deschis o data si nu l-am folosit, iar acum, cand l-am verificat, nu mai avea nimic inauntru. Probabil s-a evaporat.
De la Avon am un concealer care cred ca a implinit lejer vreo patru ani. L-am gasit intr-o geanta mai veche, singur si trist.
Cu una dintre paletele Urban Decay am primit si o mostra deluxe a rimelului Supercurl curling (review aici). A fost un produs decent si l-am folosit pana s-a uscat. Totusi, nu se afla pe lista mea pentru cumparaturi viitoare.



Voi cat de des va faceti curat in trusa de machiaj? Se intampla sa aruncati produse expirate?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii