Review: NuMe Lustrum

09 iulie

Nu vreau sa fiu o nemernica si sa va prezint ceva ce nu se gaseste la noi, dar am dat peste un produs bun si ar fi pacat sa nu stiti de el. Este vorba de setul de ondulat NuMe Lustrum, care se poate comanda in US, UK si Canada. Eu am pus mana pe el cu ajutorul unei colege care a plecat in State.


Am aflat despre produsele NuMe pentru ca sunt la mare moda printre vlogger-ii pe care ii urmaresc, dar cea care m-a convins sa fost Lilith. O sa pun filmuletul de care vorbesc un pic mai jos. Desi pretul intreg este foarte mare, am observat ca practica o politica de discount continuu, in jur de 70%. Deci nu va descurajati si folosit codurile oferite online.


Ce e atat de extraordinar cu acest ondulator? Faptul ca este un produs profesionist si primesti 5 produse intr-unul. Mai exact, capetele sunt interschimbabile. In pachet se mai gaseste si o manusa speciala, pe care insa eu nu o folosesc, dar este foarte buna pentru persoanele care nu sunt foarte indemanatice stapane pe situatie cand vine vorba de ondularea parului :)



Ei il numesc kit de calatorie, insa mie mi se pare un pic prea mult pentru a-l lua cu tine in vacanta. Ma rog, depinde de gusturi. In vacanta care tocmai s-a terminat am luat capatul care imi place cel mai mult, cel de 25 mm, dar totusi nu l-am folosit.


Inainte sa primesc pachetul, am fost un pic ingrijorata cu privire la maner pentru ca nu are setare de temperatura si mi s-a parut un pic plasticos. Insa odata ce am inceput sa il folosesc mi-am dat seama ca este ok, deoarece se incalzeste suficient de repede si de bine, fara a-mi arde parul. Ba mai mult, de cand l-am cumparat, am primit o multime de complimente in legatura cu coafura mea.


Este foarte simplu sa schimbi capetele, iar buclele sunt usor de facut. In functie de ondulatrul folosit, puteti obtine numeroase coafuri. L-am incercat si pe cel cu multe bile (altfel nu stiu cum sa il descriu) si desi nu mi se pare ca imi sta cel mai bine cu asemenea onduleuri, mi se pare un efect interesant.  Va las mai jos demonstratia care m-a convins, astfel incat sa vedeti si se se poate obtine cu acest set.
Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii