Produse consumate

04 noiembrie

De la ultima postare am mai consumat una, alta, dar nu pot spune ca am pastrat cu sfintenie fiecare ambalaj. Totusi, am vrut sa va arat tot ceea ce am salvat :)


M-am indragostit pur si simplu de gelul de dus de la Boots - Mango and Orange Bloosom. Miroase divin si hidrateaza pielea. In Bucuresti ma mai asteapta o sticluta si abia astept sa o folosesc! De asemenea, am incercat si un gel de dus grecesc, pe care l-am primit cadou: Korres. A fost ok, dar nu sufera comparatie cu cel de la Boots. Am terminat si body scrub-ul de la Sabon, varianta cu Patchouli, Levender, Vanilla (prezentat aici). Ma pregatesc sa deschid un borcanel de 500 ml, cred ca ma va tine o vesnicie.


Am reusit sa termin samponul Sheer Blonde de la John Frieda. Nu o sa ii fac un review separat, asa ca o sa va spun ca imi place. Are un parfum placut, curata bine si combinat cu masca din aceeasi gama mi se pare ca functioneaza, accentuand in mod discret suvitele blonde. Marturisesc cu regret ca samponul meu uscat de la Batiste si-a dat obstescul sfarsit. Inca nu ma panichez, deoarece mai am doua de rezerva, dar nu stiu ce o sa ma fac cand se vor termina si acelea...


In materile de demachiante, Bioderma va fi mereu pe primul loc. Chiar este ATAT de bun. Imi plac in continuare dischetele de la Sensiblu. Tocmai am cumparat unele bio de la Moji si sunt tare curioasa daca sunt bune sau daca imi refac stocul de Sensiblu cand ajung in Bucuresti.


Am avut o mostra deluxe Estée Lauder crema de ochi Resilience Lift care mi-a placut si pe care am folosit-o mai mult in deplasari, precum si o crema de fata de 15 ml Hydrazen Neurocalm. La aceasta din urma voi reveni cu un review.


Am reusit sa termin balsamul de buze Nivea soft rose (review aici) si creionul de sprancene de la Avon.


Cam acestea au fost toate.

Sper ca sunteti vine si va bucurati de toamna. Aici ploua, dar nu este cu adevarat frig. Mai am putin si intru in mood-ul de iarna :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii