NOTD: S-HE 317

07 noiembrie

Ieri am purtat pe unghii o oja deosebita. Este vorba de duo chrome-ul de la S-HE, foarte asemanator cu Chanel Peridot.


Daca doriti, cred ca inca o puteti gasi in DM. Pretul a fost de 12 ron.


Culoarea este cu adevarat deosebita si se vede superb pe unghii. Am asortat-o la un sacou maro si pantofi nude.


Se aplica cu usurinta si arata binisor inca de la primul strat. Totusi, cred ca abia dupa doua straturi este perfecta.


Din pacate, oricat de frumoasa este, nu rezista absolut deloc pe unghiile mele. Am aplicat-o seara, inainte de culcare, si a doua zi dupa serviciu deja incepuse sa sara pe la varfuri. Stiu ca eu nu sunt etalon pentru rezistenta ojelor, deoarece unghiile mele sunt moi, dar totusi sa fie nevoie sa o sterg dupa nici macar o zi e un pic cam ciudat. In cazul in care o aveti, chiar sunt curioasa cum se comporta pe unghiile voastre.



Ce parere aveti? Si voua vi se pare frumoasa?

Va pup!



You Might Also Like

0 comentarii