Review: Clinique all about eyes rich

28 noiembrie

Cand vine vorba de zona ochilor, sunt o persoana destul de pretentioasa. Iar pretentia vine din nevoie, din faptul ca respectiva piele este foarte sensibila. Daca se intampla sa folosesc o crema care nu este suficient de hidratanta, simt imediat. Dintr-o data pielea pare ca de de hartie, se rideaza si are un aspect extrem de sters, neatragator. Ce mai, par obosita si bolnava. De aceea sunt intr-o continua cautare a unei creme perfecte.


Am cumparat Clinique all about eyes in varianta rich, tocmai pentru ca promite o hidratare intensa. De asemenea, producatorul sustine ca reduce ridurile si pungile de sub ochi. Produsul nu a fost ieftin deloc, e in jur de 175 lei in Sephora, dar eu l-am achizitionat dintr-un duty free prin intermediul unei prietene si am dat cu 40 de lei mai putin.


Ambalajul este unul clasic, intr-un borcanel de 15 ml. Pe mine una nu ma deranjeaza acest lucru, dar pentru persoanele mai scrupuloase poate parea neigenic. Textura este foarte "bogata", avand o consistenta onctuasa. Cu toate acestea, intra extrem de repede in piele si nu lasa o pelicula grasa.


Este nevoie de foarte putin produs in momentul aplicarii, asa ca a durat o vesnicie pana sa il consum, cred ca in jur de 5 luni. Am aplicat crema atat seara, inainte de culcare, cat si dimineata, inainte de machiaj. Nu afecteaza anticearcanul daca ii lasati cateva minute ca sa intre in piele.


Clinique all about eyes rich este o crema care hidrateaza foarte bine. Totusi,
n-am vazut niciun efect asupra ridurilor fine si am dubii ca ar reduce pungile de sub ochi, desi in aceasta privinta nu ma pot pronunta, nedetinand asa ceva :) Per total este o crema buna, dar nu cred ca o voi recumpara. Sunt in cautarea acelui produs care sa ma faca sa spun wow si sa determine o imbunatatire vizibila pielii de sub ochi. Am impresia ca se poate obtine acest efect de hidratare si cu o crema mai ieftina (Garnier spre exemplu). Trebuie sa recunosc insa ca am apreciat-o foarte tare dupa o luna de folosire a cremei Ivatherm UNA, care nu
mi-a priit. Deoarece pielea deja devenise terna si striga dupa hidratare, chiar am simtit o diferenta cand am reinceput sa folosesc Clinique. Acum deja am terminat borcanelul si am trecut la alta crema, dar despre aceea va povestesc alta data ;)

Voi ce creme de ochi folositi? M-ar ajuta un pic de inspiratie.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii