Comanda iherb

14 noiembrie

Nu mai facusem de mult timp o comanda pe iHerb, asa ca la sfarsitul lunii octombrie am pus cateva lucruri in cos. De fapt eu imi doream mai multe chestii, dar din cauza restrictiei de greutate n-am reusit sa le iau pe toate. Comanda a venit in doar 12 zile clendaristice, deci super repede.


 Produsele lichide au fost ambalate in pungi, iar samponul a fost chiar lipit cu scotch in partea de sus, pentru a evita orice posibil dezastru.

Am cumparat doua Nubian Black African Soap pentru o colega. Din pacate nu le-am pozat pentru ca i le-am dat imediat. Deja l-a incercat si mi-a spus ca ii place tare mult. Ma gandesc sa il cumpar si eu sa vad daca difera fata de cel de la Akoma pe care il iubesc, dar este mult mai scump.


Tot lipsa din poza sunt doua lip balm Madre Bees. Mi-am luat varianta Organic Vanilla Lip Balm si Organic Pomegranate Lib Balm. Pe primul am hotarat sa il pastrez la serviciu pentru ca sigur o sa am nevoie de el in zilele friguroase, iar pe cel de-al doilea o sa il tin in geanta. Sa va spun ca au costat doar 0.85$ fiecare? :)



Am asteptat cu nerabdare pasta de dinti Jason Natural Powersmile la care poftesc inca de cand am citit de ea pe blogul Andreei. Sper sa aiba efect de albire si sa am cei mai frumosi dinti din lume.


Deodorantul Crystal s-a regasit printre preferatele lunii septembrie daca nu ma insel. Promit sa fac un review cat de curand. Pentru ca l-a incercat si mama o data si i-a placut foarte mult, am decis sa i-l iau si ei.


Deodorantul Alvera in varianta Aloe&Almonds l-am luat pentru mine, tot dupa ce am citit despre el ca ar fi foarte bun. Sper ca o sa imi placa.


In final am mai cumparat si un sampon pentru copii, Everyday shea. Nepotica mea are onduleuri destul de greu de descurcat, asa ca ma gandesc ca acest sampon o sa ajute. In plus, este si fara parabeni sau alte nebunii care i-ar putea dauna.


De la categoria Freebees mi-am ales o mostra de Traumeel pe care tatal meu o foloseste pe incheieturi si spune ca ii face foarte bine. In plus, cei de la IHerb mi-au mai pus in cutie un pliculet de ceai si un mini highliter pe care nu vad la ce as putea sa il folosesc, dar e foarte simpatic :)


Din cauza restrictiei de greutate nu am putut sa imi cumpar mastile de la Queen Helene si un liquid soap pe care pusesem ochii. Acum am pus pe lista si sapunul Nubian.

Toate produsele au link catre site daca vreti sa cititi mai multe despre ele. In plus, cei de la iHerb mi-au alocat un cod IHI531 pe care il puteti folosi la prima comanda pe acest site. In cazul in care comanda are valoarea sub 40$ veti primi o reducere de 5$, iar daca depaseste suma de 40$, reducerea va fi de 10$.

Va pup!

LATER EDIT: am uitat sa mentionez si cutiuta pentru suplimente. E mai maricica decat ma asteptam dar sper sa imi fie de folos si sa ma ajute sa nu mai uit sa imi iau vitaminele :D



You Might Also Like

0 comentarii