Produse preferate (iunie)

30 iunie

Hello, hello! Cum mai sunteti, cum v-ati adaptat la noul stil de viata? Chiar daca trebuie sa iesim din casa in mod constant, noi incercam in continuare sa evitam multimile. Iar despre planuri de vacanta nici nu poate fi vorba.

In ton cu vremurile pe care le traim sunt si produsele mele preferate din aceasta luna. Chestii basic si putine :)

produse skincare bun

Recunosc ca nu port SPF prin casa, chiar daca se recomanda acest lucru. Probabil daca as sta pe langa geamuri as face-o, dar cartierul meu general, sufrageria, are ca buffer balconul. Insa atunci cand ies, aplic neaparat SPF 50. Recent, la recomandarea lui Julie, am descoperit Anthelios 50+ Invisible fluide (Shaka) de la La Roche-Posay. Are intr-adevar alcool, daca aveti tenul extrem de sensibil, dar intra repede in piele si nu lasa pelicula aceea alba. Inca experimentez cu el, asa ca va voi tine la curent cum decurge situatia :) De asemenea, daca aveti alte recomandari de SPF bune, please share. Chiar as vrea sa mai incerc cateva noi.

SPF 50 La Roche-Posay

A venit vara, caldura, asa ca am trecut la o crema hidratanta mai light. Clinique moisture surge gel-cream mi se pare foarte buna. Intra repede in piele, are o textura placuta si chiar hidrateaza. Revin cu mai multe detalii intr-o postare separata.

crema fata hidratanta

Despre corectorul de la Estee Lauder double wear concealer v-am povestit AICI, asa ca nu mai insist.

anticearcan acoperire mare

CND Vinylux este un top coat care usuca oja foarte repede si da o stralucire ca de salon. Il recomand! Vedeti AICI efectul.

top coat unghii

Voi ce produse preferati in perioada asta?

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Crema de la Clinique este preferata mea. Am recumparat-o de 3 ori pana acum. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Clinique Moisture Surge este preferata mea in materie de creme hidratante.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am folosit niciunul din preferatele tale. Eu am optat mai mult pe produse pentru demachiere, o crema hidratanta si balsam de buze.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, ce recomandari faine!! As vrea sa imi iau si eu crema cu SPR de la LRP! Tot aud pareri bune despre ea. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  5. Crema de la Clinique o am si eu in prezent, imi place maxim, iar corectorul e de mult timp pe lista mea! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ador si eu produsele cu SPF La Roche Posay si in perioada asta apa termala.

    RăspundețiȘtergere