Estee lauder Double Wear concealer (cu multe poze)

19 noiembrie

Acum ceva vreme am pus pe Facebook o poza cu mai multe produse si v-am intrebat despre care ati dori sa cititi mai multe, iar Estee Lauder Double Wear concealer a iesit castigator. Nu cred ca puteam alege o perioada mai buna pentru a va povesti despre un anticearcan deoarece in ultima vreme ma simt extenuata si, cand ma trezesc, sunt aproape violet sub ochi.

Cosy mornings

Pana sa cumpar anticearcanul Estee Lauder double wear concealer, marea mea iubire era Maybelline The Eraser Eye Treatment concealer (review aici). Nu zic ca nu o sa il mai folosesc pe acesta din urma niciodata, dar momentan, dimineata, inevitabil pun mana pe cel de la Estee Lauder.

Double Wear concealer

Eu am nuanta 02 Light medium, in versiunea travel size, dar odata ce o voi termina pe aceasta, cu siguranta o sa imi cumpar si varianta full (cel mai probabil in primavara, in timpul Sephora private sales :D).

Full Coverage concealer

Mai jos am facut cateva seturi de poze, inainte si dupa, in doua zile diferite, ca sa surprind cat mai bine cum se asaza pe ochi. Nu am folosit ca baza fond de ten, ca sa va pot arata cat mai bine aplicarea produsului. De asemenea, am facut si un swatch pe mana, pentru a arata textura. Am folosit lumina naturala, iar pozele nu sunt editate deloc. 


Textura este cremoasa, dar mare atentia la aplicare, trebuie intins imediat. Cand ma pregateam de poze, mi s-a intamplat ca pana sa aleg eu unghiul corect sa se usuce putin, astfel incat a fost mai dificil de intins pe piele.

Estee Lauder light midium

Acoperirea este destul de mare asa ca, daca aveti riduri sub ochi, asa cum am eu, exista posibilitatea sa se seteze acolo. De asemenea, daca pielea este uscata, mi se pare ca poate scoate in evidenta aceste zone, in cazul in care nu sunt atenta cand il folosesc. De aceea, recomand sa hidratati bine inainte cu o crema de ochi sau cu crema de fata.

under eye concealer

Cand vine vorba de aplicare, initial am folosit degetele, dar parca nu se intindea suficient de bine, asa ca am trecut la o pensula speciala. Daca e nevoie, dupa ce intind bine produsul, tapotez un pic si cu degetul, ca sa fiu sigur ca se distribuie bine spre margini.


Ca sa sumarizez, anticearcanul Estee lauder Double Wear concealer nu este un produs extrem de simplu de utilizat, in sensul ca il "arunci" la ochi si iesi pe usa. Trebuie acordata un pic de atentia astfel incat sa se intinda bine. Acoperirea mare il face perfect pentru persoanele care au probleme cu cearcanele sau petele, asa, ca mine. Daca aveti tenul extrem de uscat sau deshidratat, este posibil sa se agate de anumite zone.

Tinand cont de cele de mai sus, mie imi place si il recomand. Mi se pare ca e potrivit pentru perioada aceasta a vietii mele, mai ales cand nu folosesc un machiaj extrem de elaborat, asa ca este important ca zona de sub ochi sa fie luminoasa.

Voi ce anticearcan recomandati?

You Might Also Like

16 comentarii

  1. Nu prea folosesc anticearcan, eu aplic putin fond de ten daca e necesar, si e ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare ca fondul de ten nu face fata. Dar ma rog, chiar trec printr-o perioada cu cearcane cat casa...

      Ștergere
  2. Nu am incercat acest produs dar am incercat fondul de ten si imi place mult. Si concelerul vad ca are o acoperire mare si e super

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fondul de ten am auzit si eu multe, dar acolo prefer acoperire mica/medie, asa ca nu cred ca e pentru mine :(

      Ștergere
  3. Eu nu prea folosesc anticearcan. Ceva de la Maybelline mai folosesc in rarele ocazii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca nu am folosit unul, dar din ce stiu produsele de la Estee Lauder sunt foarte recomandate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din fericire nu am nevoie de asa ceva, nu am avut niciodata cearcane, nici macar cand am avut nopti pierdute.

    RăspundețiȘtergere
  6. Din pacate nu am incercat acest concelear. Am si fondul de ten in plan sa-l folosesc chiar daca am auzit ca pentru unele persoane poate fi usor nepotrivit. Sunt curioasa sa incerc ambele produse de la Estee Lauder

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fondul de ten e high coverage, din ce am auzit. Poate faci rost de un sample ca să vezi exact cum e.

      Ștergere
  7. Mie îmi place tare anticearcanul de la georvital 😍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios? Nu l-am încercat niciodată! O să mă uit după el.

      Ștergere
  8. Nu folosesc niciun aticearcan, dar ma bate gandul sa-l incerc pe cel prezentat de tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înseamnă că ești tare norocoasă dacă nu ai nevoie 😁

      Ștergere