Revolution 1 million palette

20 decembrie

In ultimii ani nu am prea experimentat deloc cu fardurile, cu cateva mici exceptii. Pur si simplu nu am mai simtit curiozitatea si satisfactia din trecut, cand abia asteptam sa incerc cele mai noi produse.  Sunt singura care a patit asta sau vi se intampla si voua? Totusi, la final de octombrie am primit cadou paleta de farduri Revolution 1,000,000, asa ca am inceput sa ma joc cu ea. Mi-au placut mult nuantele roscate, exact ce imi lipsea din colectia existenta.

Trebuie sa recunosc ca in trecut am mai avut o paleta de la acest brand, care insa nu m-a impresionat prea mult, asa ca nu aveam asteptari prea mari.

Makeup revolution

Revolution a creat aceasta paleta pentru a sarbatori 1,000,000 de fani pe Instagram. De aici si numele. De asemenea, este de notat faptul ca este cruelty free. Din punct de vedere al texturii, contine trei farduri mate si cinci metalice.

Farduri ieftine

Pozele sunt facute la lumina naturala, dar va rog sa tineti cont de faptul ca este iarna, deci destul de intunecat. Cu exceptia primei poze de prezentare, ce a cu capacul inchis, nu le-am editat deloc. Culorile nu au nume sau numere, asa ca am facut swatch-urile in ordine, de la stanga la dreapta. Fardurile sunt surprinzator de pigmentate, iar ceea ce vedeti mai jos este de la o simpla aplicare, cu degetul, fara blending sau revenire pentru intensificarea culorii.


Am vrut sa va arat si un close-up, ca sa vedeti mai bine textura. Primele doua culori, o sampanie si un auriu, nu imi prea plac. Desi in paleta arata bine, sunt destul de tari si, la aplicare, mi se pare ca nu se translateaza foarte bine pe piele/pleoapa. Cea de-a treia culoare, un cupru, si cea de-a patra, un roz movului, sunt foarte dragute, in schimb. Textura e placuta, moale, asa ca se aplica minunat. De fapt, as spunea spune ca movuliul mat este preferatul meu din intreaga paleta. 


Si swatch-ul: 


Si ultimele patru culori sunt foarte dragute: un roz inchis sidefat, un mov mat, un maro metalic si un maro mat.

Machiaj toamna

Si swatch-ul: 


Desi par un pic prafoase, culorile mate se aplica foarte bine cu pensula. Eu le-am folosit in pliul ochiului. Pentru cele sidefate/metalice, folosesc degetele. In acest fel, mi se pare ca arata foarte intens pe pleoape, exact ca in paleta. Singurele exceptii sunt primele doua. Daca fara culoarea deschisa supravietuiesc fara probleme, auriul chiar imi lipseste, asa ca il folosesc pe cel din paleta naked 1. 

Tinand cont de faptul ca Makeup Revolution este un brand foarte ieftin, mi se pare ca Revolution 1 million palette este o afacere extrem de buna. Cu mici exceptii, culorile sunt minunate si extrem de pigmentate. Daca cumva aveti ocazia sa puneti mana pe produsele lor, eu zic ca merita fiecare banut.

Voi ati folosit ceva de la ei? Ce parere aveti?


You Might Also Like

12 comentarii

  1. Nu am incercat niciodata acest brand. Dar cel putin asa cum se vad in fotografiile tale imi plac multe din culori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu îmi amintesc sa fi avut ceva de la ei, deci chiar a fost o surpriză plăcută.

      Ștergere
  2. Aceasta paleta are niste nuante minunate, fix pe placul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador paletele Makeup Revolution. Am si eu vreo 3 si tot mai vreau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu o paleta de la ei. Am luat-o la oferta 1+1 pentru ca aveam de facut un cadou unei prietene dragi si m-a incantat faptul de a avea si eu una idetica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au niște oferte tare bune. Și prețuri prietenoase 😊

      Ștergere
  5. Arata tare bine paletele de la MakeUp Revolution. Chiar nu remarcasem acest model , dar imi plac mult culorile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt într-adevăr foarte frumoase. Am folosit-o încontinuu.

      Ștergere
  6. E superba aceasta paleta! Se te bucuri de ea. Are nuante tare faine. Cei de la Revolution au palete asa frumoase si versatile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este. După experiența asta clar voi mai cumpăra de la ei 😘

      Ștergere