Ruj si creion de buze Pupa, in culori inchise

24 aprilie

Stiu ca am intarziat mult cu postarea asta, dar mi-ar parea rau sa nu o public. Sunt sigura ca poate fi inspiratie pentru toamna, cand revin in trend culorile inchise, sau pentru a va achizitiona o culoare primavaratica sau varatica din aceeasi gama.

De cand ma stiu m-am ferit de rujurile inchise la culoare sau puternice. Singura exceptie pe care am facut-o a fost MAC Russian Red, pentru ca este un rosu care se potriveste oricui. Dar cum odata cu "batranetea" parca ne mai desteptam un pic, anul trecut pe la sfarsit de noiembrie am decis sa incerc si eu un rosu burgundy. Nu am vrut sa cheltuiesc o gramada de bani, deoarece ma gandeam ca sansele sa imi stea bine sunt mici, asa ca am intrat in magazinul Pupa Milano, fix de Black Friday. Acolo am cam uitat de ambitiile mele, asa ca am plecat cu mai multe decat planuiam. Printre ele se aflau si rujul I'm Pupa nuanta 032 si creionul Pupa Made to last 404.


Ideea e asa, daca ai buzele subtiri, iar eu le am foarte subtiri, nu prea merge ruj puternic fara creion. Iar daca aleg pentru ca am nevoie sa depasesc un pic conturul, trebuie sa fiu foarte atenta cum aplic produsele, ca sa nu se observe. Deci ce mai, munca multa si de detaliu. Insa pot zice ca merita, deoarece, spre surprinderea mea, chiar imi place cum imi sta, mai ales cand la ochi port un machiaj foarte simplu.


Combinatiile pe care le-am incercat au fost creion + ruj si creion simplu. Dupa cum va spuneam, ruj fara creion nu merge. Dar hai sa le luam pe rand:

Rujul:
Este cremos, usor shiny, nu usuca buzele deloc. Se aplica bine direct din tub si nu e nevoie de o pensula speciala. Din cauza culorii inchise, la mine cel putin, nu arata deloc bine fara creion, asa ca nu l-am folosit de unul singur. Este mult mai intens decat creionul, lucru ce se poate observa daca va uitati la cele doua poze. Din pacate, se ia foarte repede si pe orice, deci dispare de pe buze relativ rapid. Partea buna este ca, desi se sterge, lasa un stain frumusel, care nu sare in ochi intr-un mod neplacut.

Creion si ruj, poza la lumina naturala, culoarea nu este editata deloc, am pus doar un pic de blur pe fundal, ca sa nu va distraga pistruii mei :D


Creionul:
Este clar preferatul meu. In primul rand pentru ca am precizie in aplicare si tine foarte mult pe buze, de doua ori mai mult in comparatie cu rujul. In functie de preferinte pot aplica mai mult, pentru o culoare intensa sau doar o idee, astfel incat buzele mele capata o culoare discreta si foarte placuta. Partea mai putin placuta este ca, fiind creion, usuca buzele un pic mai mult.

Creion, poza la lumina naturala, culoare needitata:


Creion folosit fooooarte putin. Nu se observa in poza, dar am depasit o idee conturul buzelor si am tapotat extrem de mult, astfel incat sa ramana doar o idee de culoare si aparenta de buze mai pline :D



Ambele au pretul in jur de 45-50 de lei si mie mi se pare ca merita toti banii!

Voi ce produse Pupa folositi?

You Might Also Like

20 comentarii

  1. Este foarte frumoasa nuanta! Te prinde tare bine!😘

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am folosit pana acum produse pupa, dar as fi curioasa de ele! foarte fain rujul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a deschis apetitul pentru a incerca chestii noi de la ei :D

      Ștergere
  3. Arata foarte bine nuantele acestea de ruj!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa?! Am zis ca dupa ce termin creionul, clar il cumpar iar :D

      Ștergere
  4. Am folosit multe produse de la Pupa acum cativa ani si in general au produse de o calitate buna.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am peste 30 de creioane si rujuri de la Pupa, este unul dintre brandurile mele preferate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar imi place aceasta combinatie de ruj si creion. Si arata bine si pe buzele tale. Eu inca nu am folosit de la Pupa nimic. Dar niciodata nu-i prea tarziu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Chiar iti recomand sa incerci produsele de buze de la ei, nu cred ca vei fi dezamagita :D

      Ștergere
  7. Ce culori frumoase au creionul si rujul asta. Eu am o paleta de farduri de la Pupa si mi se pare foarte faina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Farduri inca nu am incercat, dar daca au aceeasi calitate ca produsele de buze, clar merita!

      Ștergere
  8. Arata tare bine aceste produse pe buze. Imi place si nuanta rujului

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai de mine, ce nuanta frumoasa are rujul! Iar combinatia cu acest creion e perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Se văd foarte frumos cele două produse. Îmi plac mult produsele de la Pupa!! 🤣😍

    RăspundețiȘtergere