Preferatele lunii ianuarie

04 februarie

Multa lume se plange ca ianuarie a trecut greu, ca un an intreg, dar mie nu mi se pare :D Oricum, ma bucur ca a venit februarie, cu iz de primavara. M-am saturat de frig si zapada!

Pentru ca mai mult am stat in casa la inceput de an, preferatele mele reflecta acest lucru. Sunt mai degraba produse de ingrijire, decat de machiaj, cu doua mici exceptii.

Preferatele lunii

Despre Kiehl's Early Corrective Dark Spot Solution am tot vrut sa scriu si pregatesc un review. Aproape am terminat o sticluta si mi-am cumparat-o si pe cea de-a doua. Tinand cont ca are un pret deloc prietenos, va  puteti da seama cam cat de mult imi place. In ceea ce priveste hidratarea, folosit doua creme extrem de hranitoare, pe care le-am alternat: Clinique dramatically different moisturizing cream si The Ordinary Natural Moisturizing Factors + HA.

creme hidratante

Pe buze, atat eu, cat si Micuta am folosit balsamul Atoderm de la Bioderma. Din punctul meu de vedere este foarte bun si inmoaie buzele imediat, oricat de uscate ar fi. In ceea ce priveste parul, stiti problema mea cu dermatita seboreica. Ma lupt de multi ani cu ea si trebuie sa schimb produsele din cand in cand, deoarece inceteaza sa isi faca efectul. Despre SeboderM am aflat de la Alina. Si vreau sa va spun ca functioneaza!


Ca machiaj am folosit mascara Roller Lash de la benefit si un creion de buze Made to Last definition lips de la Pupa (nuanta 404) despre care abia astept sa va povestesc in amanunt intr-o postare separata. Deja am facut pozele, trebuie doar sa le aleg pe cele mai relevante. In ceea ce priveste rimelul, cel mai mult imi place faptul ca este rezistent si nu se aduna deloc sub ochi, iar genele le lungeste considerabil.


Voi cum v-ati petrecut inceputul de an si ce produse noi ati mai descoperit? ;)

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Seboderm este foarte bun, l-am folosit și eu și chiar am scris despre el pe blog. Este cel mai eficient împotriva mătreții din tot ce am încercat pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma bucur ca se apropie primavara, in ianuarie am inceput o noua crema antirid. Mi-ar placea sa incerc si eu rimelul de la Benefit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bune toate produsele!Si mascara Roller Lash de la Benefit a intrat în trusa mea de machiaj! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie să încerc și eu produsele Kiehl's , am citit numai recenzii pozitive despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sotul meu are probleme cu dermatita seboreica si voi incerca si eu acest sampon. Chiar am vazut ca nu este scump

    RăspundețiȘtergere
  7. Doar balsamul de buze l-am incercat si eu si mi-a placut. In ianuarie am descoperit o lotiune tonica foarte faina, de la Metique.

    RăspundețiȘtergere
  8. Balsamul Bioderma si mascara Benefit sunt foarte bune, le-am folosit si eu. Pe restul nu le-am folosit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Inceputul de an l-am petrecut cu multa leneveala si ca sa rimeze oarecum, mi-am petrecut timpul butonand noua mea tableta Lenovo. Cosmetice noi nu am luat, de regula cand gasesc ceva ce-i place tenului meu raman fidela multa vreme si nu ma arunc la nimic nou daca nu am de ce sa renunt la cele vechi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac produsele, mai ales cel de la Bioderma.

    RăspundețiȘtergere