NOTD: OPI Infinite Shine 2

14 iulie

In ultima postare va spuneam ca abia astept sa ajung la manichiura si sa ma rasfat. Deoarece pentru un plus de 14 lei la pretul normal am putut testa oja OPI Infinite Shine 2, m-am gandit sa va arat cum arata unghiile mele.


Sunt impresionata! Daca urmariti blogul de ceva vreme, probabil stiti ca dupa o zi, maxim doua, trebuie sa imi refac manichiura, deoarece ojele pur si simplu nu rezista, indiferent de brand si pretul platit. Ba am incercat chiar si shelac care, de asemenea, nu mi s-a parut extraordinar. Dupa 6 zile, OPI Infinite Shine 2 arata asa: 


Nuanta este From Here to Eternity si a rezistat eroic chiar si dupa doua bai lungi si dusuri nenumarate. Specific asta, deoarece, o oja normala sare imediat dupa baie, deoarece unghiile mele se inmoaie foarte tare.


Acest tip de oja are aspect de gel si trebuie aplicata urmand 3 pasi: baza, oja si apoi un top coat. Tipa de la salon a folosit base coat si top coat normale, nu ceva special. Deci cred ca efectul poate fi recreat cu usurinta si acasa.


Cum vi se pare? Ati incerca aceasta oja?

You Might Also Like

0 comentarii