Cumparaturi in Japonia

01 iulie

Din pacate am avut un program destul de strict in concediu, deoarece ne-am dorit sa mergem in cat mai multe orase intr-o perioada scurta de timp. Prin urmare, nu pot zice ca am putut face o adevaratea sesiune de shopping, asa cum obisnuiam pana acum. 
Pentru ca si cu bagajul am fost la limita (24,5 din masim 25 admise :|) a trebuit sa imi setez clar prioritatile, astfel incat am plecat de acolo cu produse de ingrijire a pielii. Nu am avut nici timp si nici dispozitia necesara pentru a cumpara si produse de machiaj.


Stiti care e problema majora atunci cand intri intr-un magazin de-al lor? Faptul ca nu intelegi nimic din ce scrie pe ambalaj. Sunt miliarde de modele de creme si cremute, masti si alte prostii, dar doar pe 1% apare si text in engleza, de regula doar titlu. Prin urmare, e foarte frustrant sa nu stii ce sa alegi. Primele lucruri in care m-am infipt au fost, evident, mastile de fata tip "cearceaf". Daca urmariti blogul, probabil stiti ca acestea sunt o mare slabiciune a mea. Am inceput timid cu cateva bucati si...


.... am ajus pana la urma sa imi cumpar un pachet de 32 de bucati. Inainte sa plec in concediu imi facusem un pic temele si aflasem ca LuLuLun sunt cele mai cunoscute si iubite pe piata din Japonia, asa ca m-am conformat :D


Aceasta "creatura" este o crema hidratanta sau cel putin asa am citit pe un blog. De aceea am si ales-o, altfel nici nu mi-ar fi trecut prin cap ce ar putea contine. Inca nu am deschis-o, dar sunt curioasa de textura. Am un feeling ca este gel.


Perfect Whip este un demachiant facut de Shiseido, dar sub un brand pentru mase. Se pare ca a castigat premiul produsul anului recent, asa ca nu am rezistat tentatiei. Sa vedem ce ii poate "pielea".


La final am facut o oprire si intr-un magazin Muji, tot datorita unui articol gasit pe net, unde se ridica in slavi Light toning water, o lotiune tonica foarte hidratanta. Stiu ca Muji exista si in UK si Italia, insa nu imi dau seama daca aduc si astfel de produse. In cazul in care traiti in una dintre aceste tari, v-as sugera sa il incercati.


In rest, ce pot sa va spun despre japoneze? Cele din Tokyo sunt super frumusele si ingrijite, ca niste papusi. Cand este soare afara, multe folosesc manusi si umbrele, ca sa nu se bronzeze. Mi-a placut foarte tare modul in care se imbracau, insa le ajuta foarte mult si constitutia androgina, care compensa pentru lipsa inaltimii. Daca eu as vrea sa port fusta pantaloni trei sferturi sau fusta peste genunchi cu adidasi as arata vai de capul meu. Ele, chiar si la 1.50 m aratau foarte dragut. Forte derutant este faptul ca in Tokyo este o moda sa poarte pantofi mult mai mari, asa ca le cad din picioare sau merg foarte stramb din aceasta cauza. Este foarte amuzant sa vezi un picior care ar trebui sa fie masura 35 in masura 38. Una peste alta, concediul din acest ani a fost o experienta deosebita!

Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii