Preferatele lunii aprilie

02 mai

A fost frumos de Paste. Am dormit, m-am relaxat si am petrecut timp cu familia. Pentru ca in sfarsit am simtiti ca am avut suficient timp pentru toate, am reusit sa fac poze la produsele mele preferate in luna aprilie.


Trebuie sa recunosc ca, spre deosebire de luna trecuta, in aprilie nu am experimentat foarte mult, asa ca multe dintre produse le cunoasteti deja. Spre exemplu, despre Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30 ati citit aici. Este aproape pe terminate, ceea ce nu e rau deloc tinand cont ca e SPF 30, iar vara as vrea sa port SPF50.
Serumul de la Collistar este deja pe terminate si ma gandesc ce sa folosesc mai departe. E f.potrivit pentru tenul meu si cred ca o sa ii fac un review separat.
Untul de corp de la The Body Shop e cel mai bun din lume si vi-l recomand, mai ales pe cel cu unt de shea.


Pentru ca mi s-a terminat apa micelara de la Bioderma, am inlocuit-o cu Nivea 3 in 1 cleansing water. Daca vreti o varianta mai ieftina, o puteti incerca pe aceasta fara problema.
Crema de maini de la L'Occitane e foarte buna. De aceasta data am optat pentru cea cumparata in Rio, care are un miros floral foarte placut.
Mastile de fata leave in de la Sephora sunt printre preferatele mele. V-am povestit mai multe despre ele aici. Pe langa cele trei deja prezentate, am mai luat inca trei variante, ca sa fiu sigura ca le-am incercat pe toate :D


In materie de machiaj, luna trecuta am folosit incontinuu Lolita de la Marc Jacobs. Daca vreti sa vedeti swatch-uri, puteti intra aici. Este foarte frumoasa si potrivita pentru fiecare zi. Rujul Nippon de la MAC e divin si nu l-am mai lasat din mana de cand am inceput sa il folosesc, iar fara creionul de sprancene Brow Wiz de la Anastasia Beverly Hills nu stiu daca m-as putea descurca. Am devenit dependenta!

Voi ce produse ati indragit in aprilie?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii