Marc Jacobs STYLE EYE-CON NO. 7 in Lolita

13 aprilie

Am miliarde si sute de miliarde de nuante de nude si maro. Numai daca punem la socoteala cele trei palete Naked de la Urban Decay si cred ca sunt aranjata pe viata. Chiar si asa, cand au aparut fardurile Marc Jacobs, am inceput sa ma uit cu ochi umezi si doritori la paleta Lolita. De fiecare data cand vedeam pe youtube review-uri despre ea, mai muream cate un pic de dor. Da, am vazut-o in diverse orase din Europa, dar pretul exagerat m-a oprit sa o iau. Asta pana cand am ajuns anul acesta in Rio si am vazut-o la oferta: 160 lei! Cred ca va dati seama cum mi-a tremurat mana, mai ales ca era fix ultima de pe stand si ma gandeam ca are cine stie ce balarie de nu a vrut-o nimeni. Dar supriza! Era minunat de intacta asa ca si-a mutat domiciliul in Romania.


Este aceasta paleta o bijuterie? Este! Uitati-va doar cum arata. De fiecare data cand o folosesc, am impresia ca deschid o geanta plic pretioasa <3


O sa ziceti Bine, bine, dar cum sunt fardurile din interior? Cum sa fie, frumoase si ele. Este vorba de 7 nuante neutre, cu texturi si finish-uri diverse: metalic, mat sau lucios.


Primele trei farduri sunt mate, iar nr 2 este preferatul mea din toata paleta, un maro mat perfect, extrem de fin. Eu fard ca acesta nu am mai intalnit pana acum. Nuanta din mijloc este cu sclipici si destul de putin pigmentata. De asemenea, este si singura care face mizerie, deoarece, daca nu sunt atenta, particulele sclipitoare ajung peste tot. Ultimele trei farduri din paleta sunt lucioase (ceea ce englezii numesc shimmers) si pigmentate. Nr 5 este un roz discret, perlat, nr 6 un auriu sampanie, iar nr 7 culoarea cuprului. 


Daca ar fi sa fac un top, as alege 2, 5, 6, 7, 3, 1 ,4.

Si la lumina naturala:


Merita sa cumperi Lolilta de la Marc Jacobs? Aici depinde de voi. Daca aveti banii necesari si vreti sa va rasfatati, eu zic ca da. In cazul meu, avand deja cele trei Naked, simt ca am exagerat putin cumparand-o si pe aceasta deoarece, in afara de nr. 2, mi se pare ca variatiuni ale celorlalte culori si gasesc si prin alte palete. Oricum, pot spune cu mana pe inima ca din punct de vedere al user experience Lolita e la ani lumina in fata tutor fardurilor mele. Nici quadurile de la Dior nu arata atat de pretios ca aceasta. Pe cuvand ca dimineata e mai luminoasa atunci cand vad ambalajul acesta elegant si aud cum face click cand il deschid. Superficial, stiu :D

Voi ati incercat ceva de la Marc Jacobs?


You Might Also Like

0 comentarii