Review: Milani infinite liquid eyeliner

17 februarie

De multa vreme suspin dupa produsele Milani. Mi-e foarte ciuda pentru ca nu se gasesc si la noi si inghit in sec de fiecare data cand le vad pe blog-urile din America, pentru ca sunt ieftine si bune. Am avut norocul sa gasesc acest brand la unul dintre targurile de cosmetice din Bucuresti, asa ca am achizitionat un blush celebru (baked blush in nuanta Luminoso - review aici) si un tus lichid Milani infinite liquid eyeliner. M-a atras foarte tare culoarea, care este un bleumarin frumos.


Ambalajul este destul de rezistent, tinand cont ca scrisul inca se afla la locului lui, dupa un an de zile. Aplicarea ar trebui sa se faca prin intermediul pensulei, dar acest lucru nu este posibil din doua motive. In primul rand, pensula este de o calitate foarte proasta.


In al doilea rand, consistenta produsului este foarte ciudata. Puteti vedea mai jos ca nu este deloc lichida, ci mai degraba cremoasa. La inceput mi s-a parut suspecta si nu mi-a placut deloc. Ma manjeam de fiecare data pana la sprancene.


Dar m-am decis sa gasesc o solutie, deoarece culoarea e de-a dreptul frumoasa si foarte intensa (nuanta se numeste 08 Nonstop). Asa ca mi-a venit ideea sa scot produsul din sticluta si sa il iau cu o pensula speciala de tus. In acest mod, am reusit sa il aplic precum un tus gel, fara probleme.


Rezistenta este impresionanta, de dimineata pana seara. Poza de mai jos este facuta dupa vreo 9-10 ore petrecute la serviciu. Pe ambalaj scrie ca ar trebui sa tina pana la 24 de ore, dar nu stiu cine ar vrea sa poarte un machiaj atat de mult timp. De asemenea, este waterproof. Am incercat sa il curat cu apa fara niciun efect, iar cu demachiant normal imi ia ceva vreme pentru a-l da jos.


Desi nu este usor de aplicat, chiar imi place acest eyeliner. Recunosc ca nu este primul spre care intind mana, dar cand o fac, ma bucur de un rezultat foarte frumos. Imi place sa il port singur, sau cu un fard maro, in asa fel incat sa scoata in evidenta forma migdalata a ochilor.

Voi ati incercat produsele Milani? Daca da, de unde le cumparati?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii