NOTD: Kiko Mirror nail lacquer no 625

12 februarie

Imi cer scuze pentru absenta din ultimul timp, dar am avut un weekend foarte frumos si incarcat. Vreau sa ma revansez in zilele ce urmeaza, pentru ca a aparut soarele (in sfarsit!) si sper sa apuc sa fac niste poze noi si frumoase pentru review-uri. Pana atunci, va las cu un nou NOTD. Despre Kiko Mirror nail lacquer v-am povestit si aici, unde v-am aratat o nuanta de roz foarte frumoasa.

Mirror nail lacquer no 625

De aceasta data este vorba de un bleu cu usoare tente turqoise, perfect pentru primavara si vara.

Kiko nailpolish
 





Si aceasta oja a inceput sa sara cam dupa o zi si jumatate. Oricum, culoarea e minunata si de efect, asa ca eu zic ca merita efortul :)

 nail polish

Va doresc o saptamana minunata!


You Might Also Like

0 comentarii