Am incercat sosetele Parasoftin

16 septembrie

Nu stiu daca va aduceti aminte, dar acum niste ani a fost o campanie masiva Parasoftin. La radio cred ca erau reclame in fiecare calup publicitar: Parasoftin in sus, Parasoftin in jos. Chestia asta m-a enervat asa de tare, incat nici nu am vrut sa aud despre sosetele minute, ba chiar aveam o aversiune fata de brand. Asta pana anul trecut, cand mi le-a recomandat sora mea. Doborata de curiozitate, mi-am luat si eu o pereche si am fost de-a dreptul impresionata. Din pacate, nu m-am gandit sa impartasesc experienta cu voi.

Daaar, anul acesta prin ianuarie mi-am cumparat iar doua pachete de sosete exfoliante Parasoftin si am zis ca trebuie neaparat sa documentez procesul. Evident, in stilul meu caracteristic, a trebuit sa vina mijlocul verii ca sa ma urnesc si sa le incerc, dar na, mai bine mai tarziu decat niciodata. Mai departe, as vrea sa va atentionez ca dati scroll pe propria raspundere. Pentru ca este vorba de un produs pentru picioare, vor fi poze cu....picioare, mai exact talpi care se exfoliaza!



Pachetul contine doua sosete din plastic, solutia care trebuie pusa in ele si doua stickere. Recomandarea producatorului este ca sosetele Parasoftin sa nu fie folosite mai des de 30 de zile dupa fiecare aplicare.

sosete Parasoftin

Trebuie sa marturisesc ca am vrut sa traiesc periculos si sa las pedichiura facuta, ca sa vad ce efect are asupra ei, dar apoi am citit instructiunile unde scrie clar ca oja ar trebui stearsa de pe unghii, asa ca m-am gandit ca e posibil ca aceasta sa se dizolve cumva in soseta si sa intre cine stie cum in piele. Sunt un carlig de rufe, stiu :)

Deoarece solutia care se pune in sosete este lichida, per total experienta nu este tocmai placuta, deoarece pleoscaie de fiecare data cand pasesti, ba chiar si aluneca. Iarna se rezolva cu o pereche de sosete peste, dar la 34 de grade nu am prea avut chef de astfel de experimente. Asa ca am incercat pe cat posibil sa stau cat mai linistita, cu picioarele pe podea.

Am purtat sosetele Parasoftin o ora jumatate (in instructiuni sunt trecute 60-9 minute). Dupa ce m-am spalat, nu am sesizat absolut nicio diferenta, poate doar ca pielea a devenit mai uscata. Abia dupa doua zile zonele mai sensibile au inceput sa se cojeasca, exact ca atuci cand stai prea mult la soare si se arde pielea.

exfoliere picioare

Dupa trei zile a venit si randul calcaielor si degetelor mari, locurile in care pielea e mai groasa si mai batatorita. Recomandarea mea e ca in acest punct sa stati un pic la inmuiat in cada si apoi sa masati bine talpile, ca sa scapati rapid de pielea in exces, asa cum am facut eu la prima folosire. Deoarece de aceasta data am vrut sa vad cat dureaza intreg procesul ca sa pot documenta pe blog, toata situatia a durat cam doua saptamani.  Exfolierea nu a durut deloc. Totusi, e bine de stiut ca pielea e usor mai sensibila in zilele respective, in sensul ca poate fi vatamata mai usor de anumiti pantofi.

Dupa cum vedeti din poza, diferenta e enorma. Conform producatorului, sosetele Parasoftin contin AHA (ex. acid lactic) si BHA (ex. acid salicilic, acid glicolic), ceea ce determina exfolierea pielii.

picioare fine

Dupa ce s-a curatat toata pielea moarta, talpa a ramas curata si fina, dar din pacate, cam dupa doua saptamani a inceput iar sa se batatoreasca. Acum, la o luna jumatate de la folosire, ma gandesc sa incerc sosetele iar, ca sa am calcaie frumoase macar pana incepe iarna si le bag in cizme :D

Va recoamnd sosetele exfoliante Parasoftin? DA! Merita sa le incercati macar o data, ca sa vedeti diferenta. Eu le iau de la farmacia Tei si costa 18 lei.

Zi cu soare, ca poate pana la urma si la urma isi arata si el fata, macar un pic!


You Might Also Like

21 comentarii

  1. Mama mea are nevoie de acest tratament, ii voi face cadou aceste sosete.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tatal meu a folosit aceste sosete si a fost tare incantat de efectele lor. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce tare! :D Tata nu cred ca ar folosi, nu e genul sa se pamperizeze. Incerc sa il conving sa poarte macar SPF la mare, dar nu mas asculta.

      Ștergere
  3. Am tot auzit reclama la radio insa nu stiam daca sunt chiar bune, multumim pentru review.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din fericire eu am calcaiele ok, dar mama mea are mereu probleme si ma chinui sa ii gasesc ceva potrivit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ar trebui sa incerce sosetele astea. Sunt sigura ca vor functiona!

      Ștergere
  5. Si eu am tot auzit de ele, dar inca nu le-am incercat ^_^ Multumim pentru review!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa documentarea sa tot vezi. Mie mi-a placut recomandarea ta si modul in care ai ales sa prezinti sosetele si impactul lor. :) MA bate si pe mine gandul sa le incerc...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu le-am incercat, dar par o solutie buna pentru ingrijirea acasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mie mi se par mult mai bune decat o vizita la salon, sincer :D

      Ștergere
  8. Am auzit ca sunt eficiente, dar nu stiam cum functioneqaza. Foarte detaliata recenzia si m-ai convins sa le incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  9. Suna tare bine aceste sosete. Am mai auzit de efectele lor. E bine sa acordam grija si picioruselor. 😍

    RăspundețiȘtergere
  10. Am tot auzit de ele si ma bate gandul s ale incerc si eu. Chiar nu stiam ca asa se folosesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna,le am folosit acum 4 zile, de ieri a inceput exfolierea,nu stiu cat v a mai dura insa am senzatia ca sunt sarpe, se exfoliaza intr una..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! Îți recomand să faci o baie și apoi să masezi ușor cu degetele și o să se ducă mult mai repede. Eu prima oară nu am făcut asta de curiozitate, ca să pot documenta pe blog. Dar dațile următoare am grăbit un pic procesul :)

      Ștergere