Despre chiriasii nepoftiti

09 octombrie

Doamnele mele, sper ca sunteti bine! Desi credeam ca reintoarcerea la birou o sa ma ajute cu timpul liber (paradoxal, stiu!), iata ca Sofi o tine dintr-o raceala in alta astfel incat abia prind cateva ore de dormit pe noapte. Multa lume ne-a "amenintat" ca se va intampla asta odata cu inceperea gradinitei, dar prea s-a grabit sa culeaga viroze. Ma gandesc cu groaza ce se va intampla la venirea frigului, cred ca voi trai intr-un concediu medical continuu...

Si daca tot am revenit pe blog atat de apocaliptic, zic sa merg mai departe tot cu un subiect legat de colectivitate si copii, care imi trezeste niste amintiri tragico-amuzante - paduchii! Va spun sincer ca, desi e la o gradinita super unde sansele sa se intample asta sunt aprope inexistente, de fiecare data cand o vad scarpinandu-se mai mult in cap, ma gandesc la ei. Cred ca de vina e "trauma" din copilarie, cand stateam la tara: mirosul pregnant de gaz amestecat cu imaginea pieptanului alb, cu dinti subtiri. Cat se chinuia saraca bunica mea cu noi, mai ales ca aveam parul lung. Calvarul asta tinea o saptamana - doua, pana scapam de toti musafirii nepoftiti.

Dar de atunci lumea a mai evoluat, am inceput sa avem acces la telefoane mobile, internet si... produse speciale impotriva paduchilor :D Cand am primit spre testare gama SantaDerm ParasiteS, nu am ras, nu am uitat de ea, ci am pus-o frumos in dulap, cu speranta ca nu va fi nevoie sa o folosesc niciodata, dar totusi linistita sa stiu ca nu mai e asa o tragedie daca se intampla sa vina Sofi acasa cu chiriasi. Si m-am mai gandit sa va zic si voua despre ea.

spray paduchi

Gama SantaDerm ParasiteS curpinde Sampon tratament paduchi, Spray tratament paduchi si Spray repelent paduchi – pentru suprafete. Toate aceste produse au fost testate clinic la Institutul National de Cercetare Cantacuzino si s-au dovedit eficiente atat impotriva paduchilor de cap, cat si a lindenilor (ouale) acestora, prevenind astfel pediculoza. Ce imi mai place la ele este faptul ca nu contin insecticide de natura chimica, ci ingrediente active vegetale la care paduchii nu pot dezvolta rezistenta. Sampoanele si Spray-ul tratament contin 3 ingrediente active naturale: ulei de Andiroba, ce respinge insectele hematofage, Quassia Amara, ce favorizeaza desprinderea paduchilor si a lindenilor de pe firul de par si ulei de Neem, care are actiune de insecticid natural. Spray repelent poate fi utilizat pe piele sau pe paturi, cearsafuri etc si conține Citiodiol, tot un ingredient activ natural.

Sunt curioasa daca aveti amintiri din copilarie asemanatoare cu ale mele! Please, do share :D

Si acum, ca v-am dat mancarimi de cap (stiu ca pe mine ma apuca numai cand ma gandesc la asta), va doresc sa aveti o zi frumoasa! Promit sa revin cat de repede posibil si cu informatii din sfera de beauty, mai ales ca am inceput sa folosesc cateva produse noi, de care sunt foarte incantata.

You Might Also Like

16 comentarii

  1. Sincera sa fiu nu cred ca am avut astfel de musafiri, insa noroc cu aceste solutii utile ca nu se stie niciodata!😂

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca e cineva din generatia noastra care sa nu fi avut asa ceva! :)))
    Si mirosul ala de gaz...ahhhh!!! Duca-se!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat de mult ne chinuiam apoi sa scoatem mirosul ala din par :) Acum rad, dar atunci....

      Ștergere
  3. Din fiecare tabara veneam acasa cu paduchi, imi amintesc ca ne dadea mama cu petrol si ne punea un batic pe cap. Ma bucur ca mai am par pe cap :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, de batic uitasem complet! Cred ca toata treaba asta stimula circulatia sangelui si ajuta parul sa creasca :))

      Ștergere
  4. Biaks
    Eu nu tin minte, dar mi a povestit mama ca am luat paduchi de la grădiniță :( si m a dat cu gaz, cum se facea pe atunci ����

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tratamentul standard! Ce sa faca si sarmanele mame si bunici, se descurcau si ele cum puteau si cu ce aveau prin casa. Macar era eficient.

      Ștergere
  5. Ce bine ca in ziua de astazi sunt tot felul de produse pentru musafirii nepoftiti...

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu mi-as dori niste chiriasi de genul. Am auzit ca la gradinita la care este fetita mea umbla niste intrusi de genul si imi doresc sa nu ajunga si la fetita mea. Este un sentiment pe care nu mi-as dori sa-l cunosc niciodsata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper din tot sufletul ca ale noastre fete sa nu aiba parte de aceasta experienta, dar ma bucur totusi ca acum sunt solutii mai civilizate de a scapa de nemernici.

      Ștergere
  7. Din fericire nu am avut probleme cu paduchii, dar verisoara mea a avut cand eram in vizita la ea in vacanta de vara si a trebuit sa suport si eu tratamentul special. :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Pff... am luat o data din spital. Aveam parul lung pana sub fund. Ce chin am avuuut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi dau seama! Eu nu il aveam asa lung si tot imi amintesc ca durea cand il descurcam cu pieptanul acela cu dintii foarte desi :|

      Ștergere