Too Faced Better than sex mascara

04 august

Nu stiu daca mai exista suflare pe pamant care sa nu fi auzit despre faimosul rimel de la Too Faced, Better than sex. Cand a aparut, s-a impanzit internetul de review-uri care mai de care pozitive, asa ca nu am rezistat si, in ciuda pretului nu tocmai prietenos, am profitat de o reducere de 20% la Sephora si l-am achizitionat. In principiu, nu mi se pare ca merita sa arunc banii pe rimeluri "de fita", intrucat exista unele foarte bune si la brandurile gen L'Oreal, dar din cand in cand imi place sa ma rasfat.

review better than sex

Periuta nu este tocmai pe placul meu. Stiu ca multa lume prefera acest tip, desi eu sunt fan al perisorilor de plastic. Chiar si asa, am zis ca na, sa vad ce poate face ca doar nu degeaba e super laudat.


Aplicarea a fost usor defectuasa, fix din cauza periutei sus numite. Fiind grasa, nu am reusit sa il folosesc fara sa ma mazgalesc pe pleoapa de sus, ori de cate ori l-am folosit si indiferent de gradul de atentie acordat. Poate nu se potriveste cu forma ochilor, cine stie...

rimel too faced

Trebuie sa recunosc insa ca efectul a meritat efortul. Cred ca se poate vedea din poza ca ofera volum si alungire, mai ales intr-o perioada in care nu stau foarte bine nici cu genele, nici cu podoaba capilara. Na, problemele dupa nastere. 


Pacat insa ca bucuria nu a durat. Dupa aproximativ o ora m-am uitat in oglinda si m-am speriat. Sub ochi se strang o multime de particule negre, uscate. Prima oara am spus ca poate e o intamplare, dar s-a intamplat asta de absolut fiecare data cand l-am folosit. Mai jos am pus o poza explicativa.


Concluzia? Eu zic ca nu merita absolut deloc pretul si nu imi pot explica review-urile pozitive. Ma gandesc ca e posibil sa fie stocuri diferite, stiu ca s-a mai intamplat si la alte produse, astfel incat unii au noroc si primesc un produs bun, iar altii varianta mai proasta. Voi l-ati incercat?


You Might Also Like

0 comentarii