Andalou Naturals Avo Cocoa Skin Food Mask

06 martie

Desi ma expandez tot mai mult pe zi ce trece, iar ca sa cobor din pat am nevoie de o macara, nu ma pot plange cand vine vorba de ten. Din acest punct de vedere am fost chiar norocoasa, mai ales ca am citit ca multe femei gravide sufera de acnee in sarcina. Sper sa se mentina asa si sa nu am probleme dupa nastere.

Totusi, chiar si pielea frumoasa si sanatoasa trebuie ingrijita si hidratata, asa ca imi place foarte mult sa folosesc tot felul de masti. Sunt fana celor de la Sephora (review aici), dar si a celei de la Andalou naturals - Avo Cocoa Skin Food Mask.


Andalou Naturals Avo Cocoa Skin Food Mask contine un o multime de ingrediente naturale, precum avocado organic, Vitamin E, extract de cafea si pudra de cacao, ce au rolul de a stimula regenerarea celulelor si a proteja pielea impotriva radicalilor liberi. De asemenea, este un produs hipoalergenic (adica minimiza riscul reactiilior alergice legate de folosirea sa) si cruelty free.


Primul lucru pe care il observi atunci cand deschizi borcanasul este mirosul intens de ciocolata, dar si textura extrem de cremoasa. Ce mai, Nutella pentru fata :D Se intinde cu usurinta pe fata si e nevoie de o cantitate mica. Eu ma simt mereu rasfatata cand o folosesc.


Mie imi place sa o las sa actioneze in jur de 15-20 de minute, dupa care o curat de pe fata cu apa calduta. Efectul este imediat: pielea e super fina, iar tenul luminos. Nu exista senzatie de strangere sau nevoia de a folosi o crema hidratanta imediat dupa. 


Andalou Naturals Avo Cocoa Skin Food Mask mi se pare o masca potrivita pentru tenul mixt si uscat, mai ales pe timp de iarna. Pretul este foarte atractiv, in jur de 60 de lei. Eu am luat-o de pe iherb, dar am inteles ca exista si in Romania, online.

You Might Also Like

0 comentarii