Dermatita atopica, Bioderma Atoderm si GIVEAWAY

31 ianuarie

Pregatirile pentru micuta Très Chic au inceput intens: mobila, hainute si alte nebunii. Inca sunt in cautarea caruciorului perfect, dar sper sa il gasesc cat de curand. Un alt aspect important despre care mi-au vorbit multe persoane care au deja un copil este cel legat de produsele de ingrijire: creme, sampon, uleiuri si alte nebunii, asa ca am inceput incet si sigur sa imi fac o lista cu tot ceea ce imi trebuie. Deja imi incepusem colectia cu Bioderma Atoderm Preventive (crema recomandata de petriatri pentru prevenirea atopiei la nou-nascuti), asa ca, atunci cand am primit si restul produselor Bioderma din gama Atoderm, m-am bucurat foarte tare.

dermatita atopica

Pielea bebelusilor este foarte delicata, mult mai subtire si mai permeabila decat cea a adultilor si, de aceea, are nevoie si de o ingrijire speciala. Cele mai frecvente probleme sunt uscaciunile cutanate, iritatiile si dermatita atopica. Aceasta din urma se dezvolta mai ales atunci cand exista o predispozitie genetica, existand cam 30% sanse ca bebe sa mosteneasca atopia daca unul dintre parinti are o forma de atopie (dermatita atopica, rinita alergica sau astm bronsic) si 70% sanse daca ambii parinti au aceasta problema. 

Gama Atoderm de la Bioderma este potrivita pentru intreaga familie, deci nu doar pentru cei mici, asa ca o puteti folosi si voi, mai ales daca aveti pielea uscata. Ideea din spate este ca formula folosita reface in mod biologic filmul hidrolipidic al pielii atopice, deshidratate si uscate. 


Pentru dus este recomandat Atoderm Huile de douche, care este foarte gentil cu pielea sensibila. Mai departe, ar trebui urmat de crema de corp Atoderm Intensive Balsam, care se aplica zilnic pentru o hidratare intensa.


Deoarece mainile sunt cea mai expusa parte a corpului, au nevoie de un tratament special, mai ales daca uscate, crapate sau iritate. Despre buze, nici nu mai vorbim, mai ales in perioada iernii. Eu, cel putin, mai am si prostul obicei de a le roade, deci va dati seama cam cat de mult ma ustura


Daca va intereseaza mai multe informatii atat despre aceasta gama, cat si despre dermatita atopica, va recomand sa intrati pe website-ul www.pieleuscata.com. De asemenea, aici veti gasi sfaturi de la dermatologi si raspunsuri la intrebari cu privire la ingrijirea pielii. Pe www.club-bioderma.ro va puteti inscrie pentru a primi un produs cadou, la patru produse cumparate.

GIVEAWAY

La final, as vrea sa facem si un mic GIVEAWAY in care puteti castiga crema de maini Atoderm Mains & Ongles, balasamul de buze Atoderm Levres si o varianta travel size a apei micelare Bioderma Sensibio, preferata mea, despre care mai povestit mai multe aici. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa dati like paginii de Facebook Très Chic (aici) si sa imi lasati un comentariu la aceasta postare cu numele cu care ati dat like. Puteti sa va inscrieri pana la data de 10 februarie. Voi trimite coletul doar pe teritoriul Romaniei.


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii