Bourjois Volume Reveal

05 septembrie

Stiu ca nu am mai facut un review de ceva vreme, insa nu am rezistat sa nu va arat rimelul preferat. Bourjois Volume Reveal este un produs nou lansat, care promite sa confere genelor un volum intens.


Ambalajul este unul inovator, deoarece contine o oglinda care mareste de trei ori, pentru a evidentia toate genele. Recunosc, eu nu o folosesc foarte des, dar cred ca este de mare ajutor mai ales persoanelor care poarta ochelari de apropiere :)


Aplicatorul, despre care stim cu toate ca face diferenta, este dintr-un plastic cu testura moale si are perii de dimensiuni diferite, astfel incat sa poata acoperi toate genele, chiar si pe cele mai scurte.

Si cum stiu ca o imagine face cat o mie de cuvinte, va las mai jos doua poze cu genele mele, dupa o singura aplicare a Bourjois Volume Reveal. Daca doriti un look mai dramatic, puteti sa folositi doua straturi, insa eu nu sunt fan. 



Pot spune ca dupa o zi intreaga de purtare nu curge deloc si nici nu lasa reziduuri negre sub ochi. Pretul sau este in jur de 61 de lei si, daca il vedeti in magazin, eu va recomand sa il cumparati. Voua cum vi se pare?


You Might Also Like

0 comentarii