Review: Kiko Intensive Foot Socks

21 septembrie

Nu  ne-am mai "auzit" de multa vreme, insa am avut niste saptamani mai uratele la serviciu, astfel incat a trebuit sa lucrez si in weekend, iar astazi am ajuns acasa dupa 12 ore de munca. Sincer va spun, abia astept sa vine vineri si sa termin cu prezentarile, astfel incat sa ma pot relaxa putin si sa am timp numai pentru mine.
Totusi, chiar si cu laptopul in brate si creierii pusi pe bigudiuri, am reusit sa ma rasfat un pic, folosind masca pentru picioare de la Kiko. Sincera sa fiu, o aveam de ceva vreme in sertar, dar parca niciodata nu venea ocazia potrivita ca sa o deschis. M-am decis in momentul in care am simtit ca "agat" cu calcaiele cearceaful.


Inainte sa deschid plicul, aveam impresia ca este vorba de sosetele acelea care se gasesc la Avon sau pe iherb,com, din material imbibat in nu stiu ce. Niciodata nu reusesc sa le folosesc cum trebuie pentru ca mi se face foarte cald si, in plus, le pierd prin casa. De data aceasta am avut o surpriza, deoarece masca e facuta dintr-un fel de celofan, dublat de un strat poros de material imbibat cu diverse chestii bune pentru piele.


Soseta se regleaza cu usurinta, asa ca nu trebuie sa aveti emotii in cazul in care traiti pe picior mai mare. Mai mult, deoarece se fixeaza bine, nu ingreuneaza cu nimic mersul si nu trebuie sa va faceti griji ca alunecati sau ca o scapati cand mergeti. 


In instructiuni este mentionat ca trebuie lasata pe picioare cam 10-15 minute, iar din cand in cand trebuie masata putin, ca sa ajute produsul sa intre in piele. Ei bine, eu m-am apucat sa citesc ceva si am uitat de ea. Abia dupa vreo 30-40 de minute mi-am dat seama si am scos-o. Calcaiele mele suferinde dupa cateva zile de chin aratau superb, moi si fine, de parca nu ar fi avut aspectul unei pile de unghii cu o ora inainte. M-am gandit de doua ori daca sa va incant privirea cu calcaiele mele si pana la urma am cedat tentatiei. Regret ca nu am facut o poza before si after.


Cel mai mult imi pare rau de faptul ca nu pot gasi un asemenea produs in Romania. Am intrebat si la Wjcon, despre care stiu ca au cam aceleasi produse ca si Kiko, insa nu am avut succes. Singura mea speranta este sa ajung intr-un magazin de-al lor in urmatorul concediu. Cu siguranta imi voi face stoc de Intensive Foot Socks.

Voi ati folosit ceva asemanator? Ce functioneaaza cel mai bine atunci cand aveti calcaiele uscate?

You Might Also Like

0 comentarii