Guest post review: Academie crème contour des yeux dynastiane

28 octombrie

Nu stiu daca va mai aduceti aminte despre postarea aceasta care implica si un giveaway.


Raluca, castigatoarea cremei Academie crème contour des yeux dynastiane, a fost foarte draguta si mi-a trimis parerea ei despre acest produs:

"Cred ca a trecut mai bine de o luna de cand am primit crema”ACADEMIE EYE CONTOUR CREAM”. Am avut timp destul sa o testez si mi-am format o parere despre ea.

Asadar :
-         primul lucru pe care l-am observat pana sa o deschid a fost ambalajul si cantitatea. Borcanelul este de sticla si destul de rigid. Cantitatea este imensa : 30ml. Din cate stiu eu, cremele de ochi vin in majoritatea cazurilor in cantitati de 15ml.
-         Mirosul este foarte discret. Clar este un mare avantaj pentru ca nu sunt un mare fan al produselor parfumate folosite in jurul ochilor.
-         Produsul intra extrem de rapid in piele asa ca nu este nevoie sa astept in plus pana sa-mi aplic machiajul
-         Nu lasa o pelicula uleioasa la suprafata (cum mi s-a intamplat de exemplu cu Clinique)
-         Cel mai important pentru mine este faptul ca nu mi se strange anticearcanul in liniile fine din jurul ochilor. Asta este marea mea asteptare de la o crema de ochi, iar Academie a trecut cu brio.
-         In urma folosirii (atat dimineata cat si seara) nu am observat vreo imbunatire a liniilor fine din jurul ochilor.
 
Daca ar fi sa fac un top al cremelor de ochi incercate de mine pana acum, Academie si Mario Badescu sunt pe primele 2 locuri. Insa nu as putea sa aleg intre ele pentru ca au texturi diferite.
Ma bucur foarte mult ca am avut ocazia sa testez crema. Nu stiu daca o voi cumpara in continuare pentru ca cel mai probabil cantitatea aceasta ma va tine pana la adanci batraneti :P"

Multumesc inca o data, Raluca! Sa o folosesti in continuare cu placere ;)

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii