Aparatul de epilat cu ceara de unica folosinta - o solutie?

07 mai

Am observat ca in ultima vreme au devenit foarte la moda kit-urile de epilat, asa ca am fost bucuroasa atunci cand mi-a fost trimis spre testare un astfel de produs. Recunosc ca, desi eram curioasa, aveam dubii ca ar functiona prea bine din cauza lipsei mele totale de talent cand vine vorba de astfel de indeletniciri. De regula, ma duc frumos intr-un loc specializat si las pe altcineva sa se ocupe de situatie. Chestia e ca, fiind aproape vara, pur si simplu nu mai am rabdarea necesara sa astept doua-trei saptamani pana imi creste parul prin toate punctele strategice, ca sa merite drumul pana la salon.


Kit-ul primit contine un aparat de incalzit, patru rezerve de ceara unica folosinta (Azulena, Titan Rosa si miere), un pachet de benzi epilat si o crema calmata pentru dupa epilare. La o prima privire, am observant ca aparatul chiar semana foarte mult cu cel de la salonul de cosmetica unde ma epilez de obicei, ceea ce m-a incurajat putin. Inainte sa il pun la treaba, am facut un pic de research si, recunosc, am folosit si un cobai, doar ca sa fiu sigura ca totul va decurge conform planului :D


In primul rand am introdus una dintre rezerve in aparat si l-am bagat pe acesta din urma in priza. In prospect scria faptul ca ar trebui lasat 30 de minute, dar cum eu cand ma apuc de treaba, o fac temeinic, m-am incapatanat si l-am lasat o ora. Chiar si asa, ceara nu a fost prea fierbine pentru intrebuintare, ba chiar mi s-a parut ca a alunecat usor pentru ca era mai calda.
Dupa ora cu pricina, am luat o banda de epilat din pachetul de 100 de bucati si am trecut un pic rola rezervei peste ea, pentru ca asa am vazut eu ca se face pe la case mai mari. Adevarul este ca va recomand sa faceti la fel, deoarece in acest fel nu agresati pielea in acele cateva secunde cand rola nu are pe ea ceara.


De aici inainte treaba a fost destul de usoara. Am folosit mult mai putine benzi fata de cat ma asteptam (in jur de 3) si am observant ca atunci cand banda se incarca cu un pic de ceara (dupa vreo 2 folosiri sa zic), prindea mai bine parul si facea intregul procedeu mai putin dureros. Ceea e m-a surprins a fost cat de repede s-a luat parul. Mai jos va las o poza ca sa vedeti cum arata pielea dupa o singura aplicare. De asemenea, timpul petrecut cu epilarea a fost mult mai scurt fata de perioada in care foloseam benzile cu ceara din magazine. 


Ce am simtit ca imi lipseste imediat dupa epilare au fost acele servetele care ajuta la curatarea reziduurilor, dar asta se rezolva usor daca aveti prin casa orice tip de ulei. Odata curatata pielea, am folosit crema aflata in pachet, care are un efect de racorire si calmare. Raportez ca la doua zile dupa epilare inca nu am observant semne de piele iritata.


Deoarece am folosit acest kit o singura data, simt ca inca mai am loc de perfectionare. Cred ca lucrurilor vor fi si mai usoare de atat dupa vreo doua-trei utilizari. Trebuie neaparat sa imi dau seama cum sa ajung la zonele mai “dificile”, precum partea din spate a pulpitelor.

Pretul kitului de epilat folosit de mine este de 84 de lei si cred ca merita sa il incercati.

In alta ordine de idei m-am mai uitat un pic pe site-ul care mi-a trimis ceara de epilat si mi-a sarit in ochi Banicil vopsea gene si sprancene. Nu stiu daca ati observant, dar acum circula peste tot pe net trendul cu produsele care vopsesc sprancenele si parca ma bate si pe mine gandul sa incerc ceva. Ce ziceti, sa risc?

You Might Also Like

0 comentarii