REVIEW: Clinique take the day off

14 iulie

Demachierea este un punct extrem de important in ingrijirea tenului. Degeaba folosim cele mai noi si mai scumpe creme anti-aging daca ne culcam seara cu fata plina de machiaj. Tocmai de aceea, pe parcursul timpului am incercat diferite produse de demachiere precum apa micelara, lotiunile, servetelele.
Cleansing balm-urile nu sunt tocmai noi pe piata, dar parca au devenit mai cunoscute anul trecut. Deoarece am fost foarte curioasa sa vad despre ce este vorba, am verificat review-urile de pe internet si am decis sa cumpar Clinique Take the day off.


In general, cleansing balm-ul este un demachiant pe baza de ulei. Nu stiu daca ati incercat pana acum uleiul de cocos, dar textura este destul de asemanatoare. In cutie este sub forma solida, dar odata luat in palme si incalzit, devine uleios. Tocmai datorita texturii, aceste tipuri de produse sunt ambalate in recipiente gen borcanase, ca sa fie usor de utilizat. Daca nu va incanta ideea din cauza posibilei contaminari, puteti folosi o spatula.


Clinique Take the day off are un miros discret, dat de ingredientele sale care sunt in mare parte uleiuri vegetale. Tocmai datorita acestora, se poate spune ca este mai mult decat un demachiant, pentru ca are si rolul de a hidrata.
Trebuie sa reconosc ca, de lene, nu il folosesc zilnic, ci cam de doua ori pe saptamana, atunci cand am chef de un pic de rasfat. Cam doua degete sunt suficiente pentru a demachia intreaga fata si gatul. Odata uleiul aplicat pe piele, incep sa il masez cu miscari circulare, pana cand simt ca a dizolvat intregul machiaj. Curata foarte bine atat cu produsele de ochi (rimel, dermatograf etc), cat si cu cele de fata (fond de ten, blush).


Dupa ce am terminat intregul ritual care poate tine pana la 10 minute atunci cand vreau sa aplic tehnicile de masaj invatate de pe youtube, ma duc in baie si, cu ajutorul unui prosopel inmuiat in apa fierbinte, curat reziduurile de pe fata. Pielea ramane curata, fina si foarte hidratata. Totodata parca o simt si mai luminoasa si proaspata - un efect combinat al produsului si al masajului.


Desi are un pret mare comparativ cu demachiantele normale, mi se pare ca merita toti banii, mai ales ca un borcanel de 125 ml poate tine peste 6 luni, in functie de cat de des il folositi. Eu l-am cumparat de la Sephora, in perioada reducerilor de 20%. Cand am vazut cat de mult imi place, mi-am facut si stoc, asa ca acum am demachiant de tip cleansing balm care sa ma tina cel putin doi ani :)

Voi ati incercat un astfel de produs? Daca nu, va tenteaza?



You Might Also Like

0 comentarii