Saturday Night Fever

04 mai

Cand ma gandesc la moda anilor '70, imi vin in minte culori vii, imprimeuri, ochelari supradimensionati, pantaloni evazati si salopete. Totusi, atunci cand am inceput sa caut informatii despre faimosul club Studio 54 din New York, mi-am dat seama ca in timpul noptii regulile si texturile se schimbau, iar pe ringul de dans apareau paietele, materialele metalizate si rochiile cu decolteu adanc.

Studio 54 a fost un loc unic, in care decadenta se imbina cu stilul, iar iconurile acelor vremuri se intalneau si faceau spectacol: Liza Minelli, Bianca Jagger, Cher, Diane von Furstenberg, Jerry Hall, Grace Jones, Andy Warhol, Michael Jackson. Client fidel al clubului, designerul Harlston era si cel care le imbraca cel mai des pe doamnele puse pe distractie. Rochiile sale glam, sexy, dar elegante in acelasi timp, erau faimoase si foarte cautate.




Privind trendurile din 2015, am recunoscut cateva dintre influentele anilor disco - finish-ul metalic, materialele stralucitoare, culorile predominante gri, negru si auriu - la designeri precum Tom Ford, Mary Katrantzou si Saint Laurent. 


In acest spirit, am creat o tinuta potrivita pentru club, in care am imbinat texturi diferite. Ca sa ma simt confortabil, am adaugat si un sacou negru tip smoking, suficient de lung incat sa ma "imbrace". Parul 
l-am purtat liber, uscat natural, cu o carare pe mijloc.


Machiajul a fost unul natural, inspirat de tendintele de pe podium. Pe ten am aplicat uleiul Nutri-Gold de la  L'Oréal, astfel incat pielea sa aiba un aspect luminos si sanatos. 


In machiajul ochilor am folosit doua nuante Color Riche Mono (200 nude si 302 smoky) si mascara Miss Manga. Rujul nude Color Riche 630 a completat look-ul. Deoarece am simtit nevoia de un strop de culoare, m-a salvat oja Color Riche in nuanta Orange after party.



Cheers!

clubbing outfit

Deoarece nu am putut sa ma abtin, la finalul sedintei foto am probat si o rochie care pe mine ma duce un pic cu gandul la creatiile Harlston, precum si o pereche de ochelari din anii '70, primiti de la mama. Ce spuneti, m-as fi incadrat in peisaj? :D

Harlston dress


Acest articol a fost scris pentru Scoala de Beauty Blogging by L'Oréal Paris
Ma puteti vota AICI (randul trei, Delia Dobrinoiu) sau direct, apasand pe butonul din partea dreapta a blogului.

Surse fotografii folosite: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12.

You Might Also Like

0 comentarii