Review: Rimmel Professional Eyebrow Pencil

27 aprilie

Inainte sa incep povestea despre Rimmel Professional Eyebrow Pencil, as vrea sa va anunt ca am fost selectata in cadrul Scolii de Beauty Blogging L'Oreal Paris. Pentru ca am nevoie de sustinerea voastra, m-ar ajuta enorm daca m-ati putea vota aici (randul trei, penultima poza). Va multumeeesc!

Si acum sa trecem la treaba!

Cand vine vorba de sprancene, nu pot sa ma plang prea tare. In afara de zonele interioare unde imi mai lipseste un fir sau doua, in rest arata foarte ok. Daca ma ambitionez, pot iesi din casa chiar si au naturel, fara sa fie nicio problema.


Totusi, cum sunt pasionata de beauty, sunt constienta ca atunci cand le conturez arata mai bine, incadrand mult mai frumos ochii. Si, de aceea, am fost multa vreme in cautarea creionului perfect. Mai intai m-am indragostit de unul de la Avon, care insa a fost scos din oferta, apoi am pus mana pe Anastasia Beverly Hills Brow Wiz, care este perfectiunea intruchipata, insa nu are un pret tocmai prietenos. Tot citind diferite bloguri din UK, am aflat ca Rimmel Professional Eyebrow Pencil ar fi un produs de calitate, la un pret redus.


Am reusit sa il gasesc in Kendra. Desi initial am fost un pic dezamagita de nuantelele disponibile (aveau doar doua pe stoc, dar pe internet am vazut ca exista trei), am ales varianta pentru blonde. Mi-ar fi placut sa fie o idee mai inchisa, dar merge si asa.
Pot spune ca am fost impresionata inca de la prima aplicare, deoarece textura acestui creion este cremoasa, iar culoarea pigmentata. Neasteptat, ramane pe sprancene foarte multe ore, fara sa migreze sau sa se estompeze.


Doua lucruri nu imi plac la acest produs. Primul ar fi periuta de pe capac, care este foarte dura, insa am gasit o alternativa, o periuta de sprancene speciala de la Kiko. Al doilea lucru ar fi faptul ca trebuie sa il ascut destul de des, astfel incat liniile trasate sa nu fie prea groase.


Daca sunteti in cautarea unui astfel de produs, iar bugetul este limitat (sub 20 lei), va recomand sa incercati Rimmel Professional Eyebrow Pencil.

Care este creionul vostru de sprancene favorit?

You Might Also Like

0 comentarii