My name is Cool, Dacic Cool!

15 ianuarie

Am inceput ianuarie cu o comanda online. Daca zicala este adevarata, inseamna ca o sa am un an foarte interesant, plin de lucruri noi :D Sperante, sperante...
Ce m-a atras irezistibil a fost oferta celor de la Dacic Cool - comanda ti se dubleaza cu aceleasi produse sau unele asemanatoare ca si pret. Si cum aveam in minte de ceva vreme sa imi achizitionez un gel anticelulitic, m-am gandit sa nu pierd ocazia. Evident ca pe langa Supliform s-au mai lipit de mine o crema pentru decolteu si gat, niste echinaceea (ma chinuie o semi-raceala de vreo doua luni) si traistuta fermecata. Costul total a fost de 105 Ron.


Si acum, iata ce am primit, de fapt:


Mentionez ca din poza lipseste un ceai de menta care si-a gasit repede stapanul, imediat ce a scos nasul din cutie. Am fost un pic coplesita de atatea produse, mai ales cand am deschis si traistuta.


Dar ce este aceasta traistuta fermecata, ma veti intreba. Este conceptul romanesc pentru beauty-box-urile din afara. Pentru suma de 30 de lei, primesti produse full-size al caror cost depaseste pretul platit, dar fara a sti insa exact ce. Sincera sa fiu, tocmai acest concept m-a atras, faptul ca voi avea o surpriza. Am facut un calcul rapid pentru a vedea cat costa produsele primite - 55.92 de lei. Continutul traistutei din luna ianuarie:


Deci, sa recapitulam: pentru suma de 105 Ron am primit:

- Supliform 500 ml X1 buc; Supliform 75 ml X 6 buc. In prospect spune ca este bun inclusiv pentru durerile reumatice. Un tub a ajuns la mama, unul cred ca va ajunge la tata, cel mare e deja la mine, iar restul de 4 le tin ca back-up sau o sa le dau tot asa, prin familie.


- Crema antirid Coenzima Q10 Hofigal, Crema de zi Hof. Viodana, Crema pentru gat Hof. Viodana, Gel contur Ochi Hofigal X 2 buc. Sunt tare curioasa cum e gelul de ochi si crema pentru  gat.




- Ceai cu Echinacea si ceai cu menta, suplimente Omega 3 & Omega 6 Vegetal, Echinaceea Hofigal X 2 buc. Aici ma incanta in mod deosebit suplimentele si Echinacea. Sper ca sistemul meu imunitar sa o ia pe drumul cel bun si sa invinga raceala asta pacatoasa.


Pot sa zic ca a fost o super afacere si chiar daca nu sunt o consumatoare foarte mare de produse romanesti, m-am bucurat ca un copil cand am vazut cat de multe chestii am primit. Ar fi fost si mai bine daca as fi primit si produse ne-Hofigal, doar de dragul de a incerca si alte branduri romanesti, dar poate cu urmatoarea comanda :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii