Preferatele lunii octombrie

06 noiembrie

Am crezut ca mi-am revenit cu postarile, mai ales ca septembrie a fost o luna asa de prolifica, dar nu a fost sa fie. Parca toata ziua sunt ba plecata cu Sofi, ba in bucatarie sa ii gatesc ceva sau sa curat haosul de dupa masa. Si, ca fapt divers, URASC sa gatesc. Deci sa zicem ca am o scuza pentru absenta de pe blog :D 



Pentru ca in sarcina am avut un ten de vis, evident ca acum hormonii se razbuna pe mine si isi fac de cap. Pe langa o acnee hormonala care m-a chinuit luna trecuta (acum da semne ca ar trece), am probleme mari cu parul (cred ca a ajuns la jumatate, iar eu oricum nu pot sa zic ca il am des, deci va inchipuiti rezultatul...) si cu diversele dureri de articulatii si de spate. De sani nici nu mai zic, parca sunt guma de mestecat.

Tot uitandu-ma la cremele din sertar pe care sunt decisa sa le termin inainte sa imi cumpar altceva, am descoperit Hidrabio de la Bioderma si mi se pare ca e exact ce am nevoie. Super hidratanta, asa cum ii zice si numele, mi-a ajutat pielea sa isi revina din soc. Iar cand am iesit din casa, am folosit o iubire mai veche, bb cream-ul Sensibio AR, despre care v-am spus mai multe aici.


Machiajul l-am pastrat simplu si relativ natural, asa ca am folosit paleta NAKED. New entries sunt blush-ul crema de la MAC in nuanta Something special, pudra HD Make-up Forever si creionul de ochi de la NARS. Iluminatorul lichid de la Becca il mai folosisem si inainte, dar luna trecuta l-am redescoperit. Imi plac absolut toate aceste produse! Ma gandesc sa fac cateva swatch-uri, ca sa va arat cum se vad pe piele.


Pe langa par putin, ma lupt si cu dermatita seboreica. De o saptamana am inceput sa folosesc un sampon recomandat de medicul dermatolog. Daca functioneaza, va voi spune despre ce e vorba. In octombrie m-am spalat cu Vichy dercos, alternand cu samponul hidratant de la Apivita. Si chiar am vazut o diferenta in textura parului, mi se pare mult mai matasos.


Ma bucur mult ca am descoperit produse noi luna trecuta. Parca prea ma plafonasem... Voi ati incercat ceva din lista mea?

You Might Also Like

33 comentarii

  1. Produsele de la Bioderma imi plac si mie mult. De samponul de la Apivita sunt si eu curioasa 😀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar imi place gama lor de par, sunt produse foarte bune :)

      Ștergere
  2. Daaa, produsele de la Bioderma le-am avut si eu si tare mult mi-au placut. Ce faina e paleta naked, mi-o doresc dar nu cred ca e cazul de inca una in trusa :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine e sfanta. Desi am si 2 si 3, tot la asta ma intorc :D

      Ștergere
  3. Samponul mi-a placut si mie😍

    RăspundețiȘtergere
  4. Paleta naked e my all time favorite! Eu acum o folosesc pe cea naked Heat si mi se pare geniala. Are culori foarte pigmentate si arata superb :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Produsele de la Apivita sunt bune, dar iti recomand si sampoanele de la Klorane, sunt foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Şamponul de la Apivita urmează să îl testez şi eu. Să văd dacă îmi ajută sau nu părul ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar sunt curioasă cum va fi șamponul că mă confrunt și eu cu aceiași problemă. Util articol, mersi de recomandări :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Produse de la MAC am folosit si eu, inclusim fond de ten si multe alte produse cosmetice.

    RăspundețiȘtergere
  9. Crema de la Bioderma o am si eu, dar nu o mai folosesc atat de des ca inainte. Dar va trebui, pentru ca trebuie sa o consum.
    BB Cream-ul asta nu a fost preferatul meu, dar o perioada l-am folosit impreuna cu altul si au facut o treaba mult mai buna impreuna. In plus, nuanta este cam inchisa pentru mine. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu chiar ma inteleg bine cu el desi, ca si tine, cred ca ar fi putut face o treaba mult mai buna la nuante. Subtonul e un pic cam ciudatel.

      Ștergere
  10. Nu am incercat nimic din lista ta, insa ma tenteaza majoritatea produselor pe care le-ai folosit. In prezent folosesc crema Cicabio SPF 50 de la Bioderma pe care o ador.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cicabio nu am folosit, insa o sa o pun pe lista. E greu sa gasesti produse cu SPF mare care sunt bune si nu incarca tenul.

      Ștergere
  11. Vreau să încerc și eu șamponul Apivita. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Si mie imi place mult crema aceea de la Bioderma :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am incercat produsele acestea, sunt curioasa cum e blush-ul crema MAC

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Finish-ul e foarte natural, de aceea imi place foarte mult. Cei de la NYX au dupe-uri bune

      Ștergere
  14. N-am incercat nimic din produsele prezentate. Imi doresc sa incerc acel sampon de la Apivita si nu numai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai parul uscat, cred ca ti se va potrivi foarte bine.

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. Da, e foarte naturala. Ajuta mult si faptul ca este crema.

      Ștergere
  16. Imi place si mie iluminatorul lichid de la Beca :). Si nu iti fa griji, nu esti singura, si eu urasc sa gatesc :)). O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci eu de cand am cumparat un set de la Sephora cu produse becca, parca l-am prins pe Dumnezeu de picior in materie de iluminatoare :)) Inainte nu eram deloc atrasa de ele.
      Ma bucur ca nu sunt singura cu aversiune pentru gatit :D

      Ștergere
  17. Oaiii cat imi doresc si eu iluminatorul de la becca 🙈❤️

    RăspundețiȘtergere