Preferatele lunii septembrie

08 octombrie

Octombrie e luna mea, asa ca ma bucur tare ca a venit. Iubesc mirosul de scortisoare si de dovleac si imi place sa stau in pat si sa citesc o carte in timp ce afara aud ploaia cum bate in geam. Weekendul acesta a fost un rasfat total, pur si simplu am zacut, pe cat a fost posibil (a se citi "ne-a lasat Sofia").

Asa cum v-am obisnuit si lunile trecute, nu pot spune ca am foarte multe preferate, asta si pentru ca rutina mea e redusa la minim, din cauza lipsei timpului.


Odata cu frigul, au inceput si problemele cu pielea uscata, asa ca am scos artileria grea. Pentru corp folosesc de multi ani untul cu shea de la The Body Shop, iar pentru maini crema cu unt de shea de la L'Occitane (aici review). De asemenea, am reinceput sa aplic pe abdomen uleiul Bio-Oil, pe care l-am folosit intens in sarcina si chiar a avut efect.


Machiajul l-am pastrat cat mai natural si minimalist. Pe obraz am folosit blush-ul de la Sephora. Aceasta paleta am primit-o cadou de ziua mea, dar culorile se pot cumpara in mod individual. Highlighter-ul de la Becca e o minunatie si planuiesc sa fac o postare separata pentru el. Am inceput sa il folosesc nu numai pe pometi, ci si pe pleoape! Primerul pentru gene de la Smashbox statea prin sertare de cateva luni, dar in septembrie mi-am amintit de el si am decis sa il incerc. Chiar pot spune ca am observat o diferenta mare in alungire si volum (combinat cu L'Oréal Faux cils papillon). Daca aveti gene scurte, chiar merita pus la treaba.


Recunosc ca nu ies din casa fara sa aplic pe sprancene creionul Browiz de la Anastasia Beverly Hills. In mod normal folosesc culoarea medium brown, dar la ultima tura de cumparaturi am luat si soft brown. Sunt curioasa daca mi se potriveste mai bine. Atunci cand am ales sa port si un ruj (nu foarte des, recunosc), am facut conturul buzelor cu creionul Wjcon despre care v-am vorbit mai multe aici. Merge foarte bine si singur, fara ruj pe deasupra.


Voi ce produse noi ati folosit luna aceasta?

You Might Also Like

41 comentarii

  1. Buna. Ai uitat produsul L'oreal. Apare in prima poza.
    Imi plac preferatele tale. As incerca si eu Bio oil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci de atenționare, Lucia! L-am adăugat. Cred ca la bio oil exista și varianta mica (eu am primit-o la bebe tei când am cumpărat varianta mare), astfel încât sa îl poți încerca :*

      Ștergere
  2. Crema de la body shop cred ca miroase senzational 😁. Eram curioasa si de Bio oil, ma tot gandeam sa il cumpar 😁

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca e mirosul meu preferat, desi ma tenteaza sa le incerc si pe cele de sezon.

      Ștergere
  3. Sunt curioasa de mascara de la L'oreal cum arata pe gene <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca le alungeste si le da si un pic de volum, dar sa nu iti inchipui ceva spectaculos. Mi se pare destul de natural efectul :)

      Ștergere
  4. Nu stiu daca am preferate, dar e adevart ca mereu imi casuna pe cate ceva si folosesc acele produse pana la ultima picatura :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate nu am folosit nimic din favoritele tale, dar cred ca untul de la The Body Shop miroase divin!

    RăspundețiȘtergere
  6. Octombrie e și luna mea preferată :) Produsele acestea arată minunat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, la Sensiblu. Variantele mini nu sunt foarte scumpe, undeva la 36 de lei daca nu ma inseala memoria. Mai ales acum, de sarbatori, au si seturi foarte ok ca pret.

      Ștergere
  7. O crema de maini de la L'Occitane imi doresc si eu de ceva timp sa imi cumpar. Oare la ce pret o gasesc in Sensiblu..nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu ma înșel, cele mici sunt cam 36 de lei. De sărbători scot și niște pachete cu miniaturi foarte ok ca preț!

      Ștergere
  8. Putine si bune... crema cremelor ca sa spun asa :)

    RăspundețiȘtergere
  9. deocamdata n-am folosit niciun produs nou luna aceasta, am fost mai multe plecata si abia de ieri am inceput shoppingul de noutati :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase pozele :* am incercat si eu produsele si mi-au placut ��

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu folosesc tot produsele de pana acum, desi recunosc, uneori mi-ar placea sa schimb totul!

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu am folosit uleiul Bio Oil in sarcina, dar o perioada limitata, ar trebui sa revin la el pentru ca nu l-am consumat in totalitate.
    Imi plac preferatele tale foarte mult, desi nu avem in comun decat un singur produs ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-a ajutat clar, mai ales uitandu-ma la mama si la sora mea, care au vergeturi din sarcina. Deci cred ca merita sa il folosesti iar daca simti ca ai nevoie.

      Ștergere
  13. Si eu am descoperit de curand produsele Becca si mi se par extrem de bune :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Blush-ul de la Sephora il am si eu, dar intr-o trusa mare si mi-e greu sa o deschid mereu, dar este natural, imi place

    RăspundețiȘtergere
  15. N-am încercat nici un produs dintre cele prezentate de tine, dar tare aș vrea să încerc untul de la The Body Shop și Bio Oil :-) Despre Bio Oil am multe paciente care îl laudă, dar eu nu l-am încercat niciodată :-) Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu eram sigura de Bio Oil, dar dupa sarcina pot zice ca merita. La TBS sa te uiti acum in magazin, ca sigur au scos miniaturi pentru Craciun ;)

      Ștergere
  16. N-am folosit Bio Oil pana acum. Am auzit multe persoane care au fost foarte multumite de rezultatele obtinute cu el.
    Cel mai bun produs din cele prezentate este rimelul Loreal.

    RăspundețiȘtergere
  17. Interesante preferatele tale, eu nu am folosit niciunul dintre ele. Ca noutati in septembrie pentru mine au fost doi noi buretei de aplicare fdt si oje noi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca mi s-a facut si mie pofta sa cumpar niste oje!

      Ștergere
    2. Să știi ca mi s-a făcut și mie pofta de niște oje.

      Ștergere
  18. Super cute pozele produselor.👍🏼 Ma bucur ca ai impartasit cu noi ceea ce folosesti.

    RăspundețiȘtergere
  19. A avut efect Bio-Oil? Pe bune? Cat despre produsele tale preferate, m-ar tenta mai mult iluminatorul de la Becca <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nici mie nu mi-a venit sa cred.
      Sa te uiti in Sephora pentru Becca, au un pachet super avantajos ca pret.

      Ștergere
  20. Ador produsele de la SMashbox, nu m-au dezamagit niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt fascinată de untul de corp cu shea! <3

    RăspundețiȘtergere