Senka Perfect Whip (Shiseido)

25 septembrie

Calatoria de anul trecut din Japonia a fost un pic neasteptata, deoarece am avut noroc sa gasim niste bilete la super pret. Prin urmare, nu pot spune ca am avut un buget alocat pentru produse de make-up sau skin care si nici timpul necesar ca sa intru prin magazine pentru ca ne-am dorit sa vizitam cat mai multe orase. Totusi, nu am putut sa ma abtin complet asa ca, inainte de plecare, am dat un search rapid ca sa vad ce ar fi meritat sa cumpar, in cazul in care mi-ar fi sarit in fata. 

Foarte laudat in mediul online este Senka Perfect Whip, un produs care face parte dintr-o gama mai convenabila ca pret a brandului Shiseido. Nu a fost deloc greu de gasit, fiind disponibil in mai toate magazinele cu cosmetice, iar pretul chiar a fost super prietenos (undeva pana in 50 de lei).


Dupa experienta avuta, pot sa va spun ca este foarte frustrant sa faci cumparaturi in magazinele din Japonia, deoarece nicio informatie de pe ambalaj nu este disponibila si in engleza, asa ca te uiti pur si simplu ca mata-n calendar si incerci sa ghicesti ce ar face produsul x sau y. Am senzatia ca am sarit o multime de lucruri minunate, pentru ca nu am avut timp sa fac o cercetare minutioasa inainte, dar tot ma bucur ca am reusit sa iau cate ceva.

produs japonez

Senka Perfect Whip este o spuma de curatare, pe care eu o folosesc dupa ce m-am demachiat in prealabil cu apa micelara. Fiind produsa pentru piata asiatica, este recomandata pentru toate tipurile de piele, dar mai ales pentru tenul uleios. Cum eu am un ten mixt, am fost foarte curioasa sa vad cum va performa. 


Mirosul este fresh si placut, iar textura e de-a dreptul matasoasa. In contact cu apa, incepe sa faca  o spuma destul de consistenta. De aceea, este nevoie de o cantitate foarte mica pentru intreaga fata. Ce vedeti in poza este mai mult decat suficient, asa ca ma astept sa consum tubul in cateva luni bune. 

Chiar de la prima folosire mi-a placut foarte mult faptul ca, desi mi-a intrat un pic in ochi, nu m-a usturat deloc. Asta e un lucru pe care nu l-am prea inteles niciodata la anumite produse de curatare pentru fata. De ce sa faci ceva care sa irite ochii cand stii ca sansele sa ajunga in ei sunt cam de 90%?

Senka Perfect Whip

In ceea ce priveste demachierea, curata bine fata, lasand-o proaspata si fara acea senzatie de strangere pe care o dau anumite spume de curatare, acesta fiind un mare plus din partea mea. Nu cred ca ar functiona ca demachiant unic, insa, folosit dupa apa micelara mi se pare perfect, deoarece elimina toate resturile de machiaj pe care primul pas l-ar fi putut omite. Si apropo de ambitia lor de a fi potrivit pentru mai toate tipurile de piele, cautand un pic pe net mai multe detalii despre Perfect Whip, am citit cateva pareri ale unor persoane cu ten uscat care ziceau ca li s-a potrivit chiar si lor.

Daca descrierea v-a facut sa fiti curioase, puteti sa cumparati aceasta spuma de curatare de pe ebay sau amazon. Mie mi-ar placea sa incerc mai multe produse din aceasta gama si produse asiatice, in general.

You Might Also Like

0 comentarii