Preferatele lunii iulie

07 august

Nu imi vine sa cred ca mai avem doar o luna de vara. Nu am facut absolut nimic, doar am stat in casa 80% din timp. Si de cand cu caldurile astea, nu pot sa ma laud nici macar cu un geam deschis, ca sa ma bucur de soare. Seara de tot ce mai ies, ca sa nu zica Sofia ca e sechestrata la domiciliu. Dar hai sa nu ma mai lamentez si sa va spun despre preferate. 


Acum vreo doua saptamani m-am apucat de facut curat prin sertare si am dat peste acest fixativ - Elnett de la L'Oreal. Imi aduc aminte ca era mare nebunie cu el acum vreo doi ani si nu se gasea deloc la noi. Fiind nou-nout, l-am pus la treaba si mi-am amintit de ce este asa de bun.


Ca machiaj, tot pe minimal am mers. Paletele sunt vesnicele Urban Decay si Marc Jacobs, dar am schimbat rimelul - L'Oreal Faux cils papillon - deoarece cel pe care il aveam nu imi placea deloc (v-am povestit aici mai multe). Ca si primer am deschis o cutiuta noua de radiant. Ieftin si bun! Oja lunii este essie aperitif (NOTD aici).


La produse de ingrijire m-am cam rasfatat si seara am inceput sa folosesc serumul de la Clarins, urmat de crema Apivita Queen Bee. Tot seara m-am delectat cu mirosul incredibil al cremei de corp de la Laura Mercier. O minunatie olfactiva <3


Voi ati descoperit produse noi?

You Might Also Like

0 comentarii