BB cream anti-roseata? Bioderma Sensibio AR BB Cream

10 iunie

Cand imi spunea lumea ca dupa ce o sa nasc nu o sa am timp sa fac nimic, nu credeam deloc. Adica cum, atunci cand doarme bebelusul ai tot timpul din lume, nu? Total gresit, evident. "Pisica" din dotare nu doarme decat pe mine si parca are senzori. In momentul in care o pun jos, face ochii cat doua farfurii. Totusi, chiar si asa, incerc pe cat posibil sa imi pastrez rutina de ingrijire, desi nu imi iese chiar perfect.

Insa, atunci cand vine vorba de machiaj, recunosc ca il pastrez la minim. Nu vreau nici sa ies pe strada si sa sperii lumea, dar nici sa petrec mai mult de 5 minute cu pregatirile. Prin urmare, lucrurile se desfasoara in modul urmator: las bebele in leagan si fug repede in dressing unde aplic crema hidratanta (tocmai am terminat-o pe cea de la Babor si am inceput una de la Clarins - va tin la curent cu efectele), apoi Sensibio AR BB Cream de la Bioderma, un blush si rimel. In zilele super bune folosesc si un bronzer. Apropo de asta, ma gandesc cu groaza la vara, cand toata lumea o sa aiba o culoare frumoasa, iar eu voi fi mai alba ca branza... 

Mai departe m-am gandit sa va povestesc mai multe despre Bioderma Sensibio AR BB Cream, deoarece se afla printre produsele mele preferate din acest moment.

BB cream Bioderma

Desi eu nu am probleme cu rosata si folosesc Sensibio AR BB Cream pentru ca imi place aspectul pe ten si textura, ar trebui sa stiti insa ca, in primul rand, este un tratament anti-roseata, care protejeaza impotriva eritrozei agravate de razele UV. Conform producatorului, brevetul exclusiv inovator Rosactiv™ actioneaza direct asupra VEGF, unul dintre principalii factori responsabili pentru dilatatia si fragilizarea capilarelor pielii, iar complexul natural brevetat D.A.F. (Formula dermatologica avansata) creste pragul de toleranta a pielii.


Dar, lasand la o parte explicatiile si marketingul, hai sa va povestesc de ce imi place mie foarte mult. In primul rand, textura este foarte placuta, fina, asemanatoare cu o crema, astfel incat o aplic cu usurinta, folosind degetele. Pentru persoanele grabite, care nu au timp mult dimineata pe care sa il dedice machiajului, este perfect. De asemenea, odata pus pe ten, eu una nu il mai simt absolut deloc, atat de light mi se pare, iar pielea pare mai hidratataUn alt mare plus este faptul ca protejează impotriva razelor UV, avand un SPF de 30. 


Acoperirea este mica, asa ca, daca sunteti ca mine si nu agreati in mod deosebit fondurile de ten opace, atunci un BB cream este ceea ce va trebuie. Singura problema pe care o vad este faptul ca pigmentul este un pic cam inchis pentru o persoana cu pielea foarte alba si, din cate stiu, nu exista o varianta mai deschisa de atat. Cred ca, in aceste conditii, merge dupa ce prindeti un pic de bronz la mare. Mie, spre exemplu, mi se potriveste, deoarece, odata intinsa bine, mi se pare ca imi da o culoare sanatoasa, care este fix ce imi trebuie dupa noptile nedormite care imi fac tenul sa para destul de cenusiu.


Pretul pentru Sensibio AR BB Cream este in jur de 55 de lei si il puteti gasi fara probleme in farmacii. Va recomand sa il incercati daca aveti ocazia, deoarece este un produs pe care eu sigur il voi cumpara din nou.

Voi ce BB cream preferati?

You Might Also Like

0 comentarii