Preferatele lunii aprilie

09 mai

Long time, no see! Greu cu copilul din dotare, absolut tot timpul ii este dedicat ei. Am uitat de youtube sau alte nebunii de acest fel. In schimb, am devenit consumatoare avida de TV, tocmai eu, care il deschideam din an in Paste. Daca ma intrebati despre programul despre History, cred ca il stiu pe dinafara :))
Totusi, chiar si asa obosita si batuta de soarta, tot nu am renuntat la ritualul de machiaj, chiar daca l-am redus la minim.


Ca baza, imi place sa folosesc BB cream-ul Sensibio de la Bioderma. Pe langa faptul ca are SPF 30, finish-ul este natural si nu e nevoie de mare filozofie ca sa il aplic. Cearcanele pana la genunchi le acopar cu mult-iubitul concealer The Eraser Eye de la Maybelline (review aici), pe care am inteles ca l-au adus in sfarsit si in Romania. Daca il vedeti, sa il cumparati NEAPARAT.


Ca sa aduc un pic de culoare pe fata mea fantomatica, folosesc bronzerul Hoola de la Benefit si unul dintre blush-urile din kit-ul NARS (review aici). Sprancenele le conturez cu creionul brow wiz de la Anastasia Beverly Hills.


Cand am 5 minute libere, imi hidratez pielea de pe corp cu untul de corp cu unt de shea de la The Body Shop, iar pe fata folosesc o masca rapida (de un minut!!), Flash Rinse de la REN. In sarcina am avut un ten perfect, dar acum au inceput sa imi apara tot felul de cosulete. Sper sa nu degenereze in ceva mai rau.


La final am zis sa adaug si cele doua produse preferate ale "Pisicii" din dotare. Pe fata o curat cu apa termala de la Ivatherm, care este foarte blanda, iar pe corp cu gelul de dus Atoderm de la Bioderma, care este si el minunat.


Sper sa mai revin cu o postare cat de curand. Poze am, dar mai greu cu timpul de scris. Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii