Shopping online la Sepora

16 octombrie

Desi imi doream doarte mult sa ajung intr-un magazin Sephora ca sa beneficiez de 20% reducere in cadrul Private Sale, nu am mai apucat, asa ca a trebuit sa ma multumesc cu un pic de shopping online. Trebuie sa recunosc ca mi-a fost greu, deoarece sunt genul de persoana care vrea sa simta textura unui produs, sa il miroasa, etc, iar review-urile pe internet nu sunt suficiente ca sa ma convinga. De aceea, de unde plecasem de la ideea ca voi cumpara ceva ce nu am mai incercat inainte, m-am razgandit si am preferat sa nu risc.



Despre Collistar Hyaluronic Acid Moisturizing lifting v-am povestit aici. Mi-a placut atat de mult, incat am ales sa cumpar varianta full-size.


Daca va plac primerele de fata si obisnuiti sa le folositi, the Porefessional de la Benefit e o alegere buna. Da, costa un pic mai mult, dar un tub tina multa vreme, deci as zice ca merita investitia.


La final am aruncat in cos si o masca de picioare marca Sephora. In trecut am incercat o varianta de la Kiko si pana acum nu am gasit nimic asemanator in Romania, asa ca abia astept sa vad daca se pot compara. Tinand cont ca pretul a fost foarte bun (18 lei inainte de discount), nu mi s-a parut ca ma aventurez prea tare daca o cumpar fara sa stiu cum e.


Pentru ca am optat pentru varianta cadou, am primit toate produsele intr-o punga foarte draguta si, pe langa comanda platita, am mai primit doua mostre de parfum, una de la serumul Estee Lauder, un voucher de 100 lei pe answear.ro si 50 lei discount daca vreau sa cumpar parfumul Flower by Kenzo.


Am facut comanda duminica noapte, iar marti dimineata a ajuns la mine. Curierul a fost foarte amabil si m-a sunat inainte, ca sa vedem la ce ora poate veni. Prin urmare, desi prefer vizita in magazin, cred ca daca va grabiti si stiti exact ce va doriti, puteti merge si pe varianta online fara nicio problema. De asemenea, deoarece cosul avea o valoare de 300 lei, transportul a fost gratis.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii