Preferatele lunii iulie

10 august

Cu un pic de intarziere, stiu, insa saptamanile trecute nu m-am simtit prea bine si parca nu am avut chef de nimic, doar sa stau. Luna iulie a fost destul de basic in materie de make-up si skin care, dar produsele pe care o sa vi le arat mai departe au fost folosite si iubite aproape zilnic.


Din cauza caldurii si a starii de spirit, am preferat sa pastrez machiajul la minim, asa ca am folosit cu precadere rimelul Telescopic de la L'Oreal pentru a-mi pune ochii in evidenta si blush-ul crema de la Rimmel. Nu am mai pozat anticearcanul de la Maybelline, deoarece este acelasi vesnic The eraser eye concealer.


Ca si crema de noapte am inceput sa folosesc iar Clarins Multi-Active Nuit. Pozele sunt facute, mai trebuie doar sa scriu review-ul. A fost preferata mea acum doi ani si simt ca incep sa ma reindragostesc de ea.


Acest dizolvant de unghii de la Sephora a fost o achizitie din greseala. Mai exact, eu voiam varianta pentru maini, dar am pus mana pe cea pentru picioare. Nu cred sa fie diferenta mare intre ele, mai ales ca reuseste de minune sa curete orice urma de oja de pe unghii.


Deoarece imi etalez picioarele destul de des, nu de alta, dar parca e prea cald pentru pantaloni, e nevoie sa folosesc o crema hidratanda. De aceea am ales untul meu preferat de corp de la The Body Shop, varianta cu unt de shea. Face minuni!


Cum caldura e mare, iar aerul conditionat uneori prea puternic ca sa il tin deschis o vesnicie, folosesc apa termala de la Ivatherm ca sa ma racoresc. Nu stiu cum se face, dar e mereu racoroasa si simt ca ajuta mult tenul sa isi revina.


Va pup si va mai astept pe blog!

You Might Also Like

0 comentarii