Beauty Bloggers Garden Party powered by Coty

17 august

Saptamana trecuta pe vremea asta ma delectam cu noutatile de la COTY prezentate in cadrul Summer Beauty Bloggers meeting. Oricat de obosita as fi sau tracasata cu serviciul, intotdeauna e o placere sa merg la o discutie cu fetele, bloggeritele dragi mie.


Decorul a fost de vis, iar bunatatile pe masura.


Cornerul Bourjois m-a atras imediat, deoarece pe masuta frumos aranjata am vazut cateva produse pe care le iubesc (puteti citi aici despre Rouge Edition Velvet), dar si multe noutati. Volume Reveal este noua mascara care promite volum intens, cu gene de trei ori mai vizibile. De asemenea, fardurile Nude Remix in 8 nunate noi par perfecte pentru vara.Calitatea lor pare foarte buna, iar pretul e de-a dreptul prietenos (47 lei).


Nou lansat, Katy Perry Mad Love este un parfum cu note sexy floral-fructate, care se deschide cu note suculente de serbet de mere Pink Lady si capsuni Mara de Bois, imbinate perfect cu aroma fresh de grapefruit roz. Daca va plac mirosurile dulci, fructate, atunci va recomand sa mergeti sa il incercati.


De la Rimmel London am putut incerca un produs de make-up pe care il folosesc zilnic, eyelinerul. Mi-a placut foarte mult ScandalEyes Micro Liner deoarece datorita varfului fin am reusit sa trasez linii subtiri, iar pigmentul este foarte intens. ScandalEyes Thick & Thin Liner este tot sub forma unei carioci, dar are un aplicator 3D cu ajutorul caruia poti trasa linii subtiri sau groase, in functie de cum este folosit. 


Desi ma stiti ca nu sunt mare fana rujuri, mi-a placut foarte mult Astor Perfect Stay Fabulous All-In-One, deoarece are un primer integrat care creste rezistenta produslui pe buze si face ca nunata sa fie mai intensa. M-a atras un rosu puternic, dar stiu ca nu prea am unde sa il port, asa ca m-am potolit repede :)


Inainte sa facem poze ca divele la photo booth, m-am delectat vizual si cu lacurile de unghii de la Sally Hansen. Imi aduc aminte si acum de prima oja de la ei, comandata de pe ebay, Mellow Yellow. Acum ma bucur de faptul ca produsele pot fi gasite si in Romania in Douglas, Kendra Beauty Cosmetics & BB Collection si farmaciile HelpNet si Sensiblu.


Multumesc Cristinei si Larisei pentru invitatie!

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii