Produse consumate

19 iulie

Sper ca aveti cu voi o cana de cafea sau macar o cutie de Cola (nu, niciodata nu e prea devreme pentru Cola), deoarece postarea acesta va fi plina de poze si lunga cat o zi de post. Am strans ceva produse de care trebuia sa scap, dar au stat sub biroul meu cateva luni bune. Recunosc ca nu sunt toate, am mai aruncat una-alta pe parcurs. Oricum, multe dintre ele au deja review-uri pe blog, asa ca, daca sunteti curioasa, am adaugat linkuri catre articole acolo unde era cazul.


Se cam vede ca iubesc apa micelara pentru demachiere. Daca ar fi sa fac un top: Bioderma, L'Oreal si Nivea. Voi pe care o preferati?


Aici v-am povestit despre crema Farmona Sweet secret. Mirosul este delicios, potrivit pentru serile de iarna. Lotiunea de corp cu ciocolata de la Sephora este foarte veche si am gasit-o uitata printr-un sertar la parinti. Untul de corp de la Sephora a fost o surpriza pentru mine. Am avut o mostra si mi-a placut foarte mult, astfel incat am luat si o varianta travel size pe care am avut-o cu mine in concediu. Chiar vi-l recomand! De asemenea, unturile de la The Body Shop sunt preferatele mele si le iubesc indiferent de miros.


Vichy Dercos m-a scapat multa vreme de matreata. Din pacate, in ultimul timp am observat ca nu mai face fata chiar deloc. Am inceput sa folosesc ceva de la Ziaja, dar sincera sa fiu, nici acela nu mi se prea potriveste. Mostrele Baboo&Oil le-am avut prin vacante, dar nu mi s-au parut extraodinare. In schimb, samponul Color Save de la Wella pe care l-am avut in varianta travel size, mi-a placut foarte tare.


Gelurile de dus se "topesc" instantaneu, mai ales cand da iama prin ele si domnul Tres Chic. Am reusit sa salvez doar sticlutele de la varianta cu zmeura de la Yves Rocher, cea cu flori de portocali de la Le Petit Marseilllais si doua mostre care m-au cam dat pe spate: Royal Honey de la Apivita (pe care l-am luat si full size), precum si un ulei de dus de la Jo Malone, care are un pret de-a dreptul prono.


Am dat gata cateva creme de maini, dar au supravietuit doar cateva ambalaje. Daca va plac creme foarte hidratante care lasa o usoara pelicula matasoasa, deci nu grasa, atunci puteti incerca Alessandro nice day. Mie imi plac mai degraba produsele care intra repede in piele, asa cum este crema de maini cu unt de shea de la L'Occitane (review aici) sau cea de la Sabon. 


Cand vine vorba despre produse de ingrijire a pielii as putea vorbi incontinuu. Cert e ca in lunile care au trecut am terminat Bioderma Hydrabio perfecteur SPF 30 (review), Estee Lauder Day Wear (review), Elemis Hydra-Balance Day cream pe care am primit-o intr-un look fantastic box (mi s-a parut asa si asa), serumul Collistar Hyaluronic Acid (review) si numeroase mostre printre care amintesc crema de ochi REN firm and lift si Apivita BEE Radiant Illuminating cream, care mi-au placut foarte mult. Print cutiile de la parinti am gasit si o crema Kiko Skin Glow care imi amintesc ca a fost ok, dar a trebuit sa o arunc deoarece a expirat, precum si crema de ochi Nivea Celular Age care tot asa, era pe jumatate consumata.


De fata m-am ingrijit si folosing masti si exfolianti. Despre produsele Sephora v-am spus mai multe aici. Mastile tip cearceaf raman preferatele mele si le folosesc in mod constant. Ma bucur ca am reusit sa imi refac stocul in Japonia. Desi am incercat mai toate mastile de fata de la Glamglow, cred ca Thirstmud imi place cel mai mult. Am cateva mostre pe care planuiesc sa le folosesc in serile de rasfat. Benzile pentru punctele negre de la Nivea sunt foarte ok, seamana foarte mult cu cele de la Biore (review aici). Exfoliantul de la Dermalogica m-a impresionat de-a dreptul, iar prietena mea care imi stie slabiciunile mi-a mai adus cateva mostre cu care sa ma joc. Tot pentru exfoliere am folosit si scrubul de la derma e, dar cred ca va povestesc mai multe intr-un review separat.


Cand vine vorba de machiaj, nu pot spune ca am reusit sa termin foarte multe lucruri, insa multe dintre ele expira si trebuie sa le arunc. In afara de diverse mostre, fondul de ten Clinique Stay matte si primerul de la Radiant au fost consumate total. Din pacate, blush-ul crema de la NYX, pudra de la Deborah, precum si glossul de la Maybelline au trebuit aruncate.


De creionul Anastasia Brow Wiz sunt dependenta, asa ca am terminat deja doua. Ce nu imi place este faptul ca ambalajul este destul de fragil si, spre final, cumva se crapa. De asemenea, am reusit performanta de a termina creionul de buze de la Wjcon (swatch aici).


Rimeluri am folosit nenumarate si imi pare rau ca, desi am facut poze pentru review le-am amestecat rau de tot, astfel incat nu mai stiu care ce este. Prin urmare, va pot spune ca More Volume de la Melkior nu mi-a placut, insa va recomand Telescopic si Volume Million Lashes de la L'Oreal. Efectul Benefit They're real il puteti vedea aici.


Pentru data viitoare va pregatesc un review ;)

You Might Also Like

0 comentarii