Burt's Bees Hand Salve

20 aprilie

Sunt un mare fan al balsamurilor de buze de la Burt's Bees, asa ca am fost tare bucuroasa atunci cand am avut ocazia sa incerc si crema lor de maini Burt's Bees Hand Salve.


Am desfacut ambalajul cu nerabdare si mi-am bagat degetelele in cutie. Primul lucru care m-a izbit de-a dreptul a fost mirosul, care, din punctul meu de vedere, este extrem de neplacut. Lasati-ma sa repet: EXTREM de neplacut.


Al doilea soc l-am avut din cauza texturii pe care as putea sa o compar cu o untura din toate punctele de vedere. In primul rand ca produsul este foarte gras si, oricat de putin as folosi, lasa o pelicula uleioasa pe maini pentru o perioada lunga de timp. Pur si simplu, la jumatate de ora de la folosire a trebuit sa ma sterg pe un servetel ca sa pot deveni din nou un om normal.

A treia problea si cea mai mare, este faptul ca nu a facut nimic pentru mainile mele. Ma gandeam ca fiind atat de grasa, cu siguranta o sa imi lase pielea moale si fina, insa nu s-a intamplat acest lucru. 


Cu dezamagire in suflet am inceput sa fac un pic de research online (ceea ce probabil ar fi trebuit sa fac de la inceput) si am descoperit ca exista intr-adevar doua tipuri de persoane: cele pentru care Burt's Bees Hand Salve a functionat si cele pentru care nu a facut absolut nimic, asa ca mine. De asemenea, ideea din spate a acestui produs (mai degraba tinctura decat crema) e faptul ca este natural si contine salvie, o planta bogata in vitamine, Din pacate, mie nu mi-a placut absolut deloc insa, daca sunteti fane ale vaselinei, este posibil sa fie potrivit pentru voi.

You Might Also Like

0 comentarii