Preferatele lunii august

30 august

In luna care tocmai a trecut am incercat o multime de produse noi pentru ingrijirea pielii, dar machiajul l-am tinut la minim. 


In timp ce scriu, am pe fata masca Avo Cocoa Skin Food Mask de la Andalou. Desi am cumparat-o in iulie, nu am indraznit sa o incerc exact inainte de nunta de teama unei reactii adverse. Odata intoarsa din concediu nu m-a mai impiedicat nimic, mai ales ca eram foarte curioasa sa vad cum e. Imi place foarte mult si v-o recomand.
Deoarce crema de seara de la Ivatherm mi s-a terminat, am inlocuit-o cu Clinique Moisture surge intense. Desi nu a trecut suficient timp ca sa fac un review, va pot spune ca la urmatoarele reduceri de 20% de la Sephora imi voi cumpara varianta de 50ml.
Cam o luna de zile nu am mai folosit nicio crema de ochi. Am inceputa una de la Nivea, insa nu imi prea place, asa ca am lasat-o deoparte. In stocul personal am descoperit Rexaline premium Line Killer, o crema care chiar imi place la prima impresie. Va povestesc mai multe dupa ce trece suficient de mult timp incat sa imi formulez o parere completa.


Dimineata imi place sa imi curat fata cu Biore Blemish Fighting Ice Cleanse. Fiind un produs mentolat, am o senzatie de racoare atunci cand il folosesc si ma trezesc instantaneu. In geanta am mai tot timpul un sampon uscat de la Batiste. Daca va face cu ochiul, sa stiti ca cei de la Sensiblu au o oferta si costa doar 14.99 lei.


Asa cu va spuneam, machiajul purtat a fost destul de plictisitor. L-am scos din anonimat cu rujul de la Maybelline, in nunata Stay with me coral. Rimelul preferat este L'Oreal Volume Million Lashes So Cuture, iar blush-ul este Milani Luminoso.
Desi imi place foarte mult eyeliner-ul de la Physicians Formula, nici cel de la Kat Von Di nu imi displace, insa este mult mai scump si mai greu de gasit online.


Sunt bucuroasa ca am descoperit cateva produse noi, mai ales ca in ultima vreme parca intrasem intr-o bucla si nu mai gaseam nimic interesant.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii