Comanda iherb

19 iulie

De ceva vreme incerc sa ma abtin de la comenzile de la iherb, deoarece  am observat ca tind sa iau tot felul de prostii care sfarsesc nefolosite. Tentatia e prea mare. Dar luna trecuta a trebuit sa trec peste interdictia impusa, deoarece chiar aveam nevoie de doua produse.


Bineinteles, era vorba de crema de epilat de la alba Botanica prezentata aici. Am observat ca nu prea mai pot folosi altceva in loc. 


Tusul de ochi Eye booster Physicians Formula este o minune. In primul rand ca il am de mai mult de un an jumatate si ma uimeste ca a putut rezista atat fara sa se usuce. Parca a inceput sa dea cateva semne de oboseala, asa ca am mai comandat unul, ca sa fiu pregatita. Review aici.


Desi chiar nu imi trebuia, nu m-am putut abtine sa comand doar atat, asa ca am mai adaugat in cos si o masca despre care am citit la Andreea - Andalou naturals Avo cocoa skin food mask. Inca nu am apucat sa o incerc, dar o sa va tin la curent daca imi place sau nu.


Pe voi ce va tenteaza de pe iherb.com?

Toate produsele au link catre site daca vreti sa cititi mai multe despre ele. In plus, cei de la iHerb mi-au alocat codul IHI531 pe care il puteti folosi la prima comanda de pe acest site. In cazul in care comanda are valoarea sub 40$ veti primi o reducere de 5$, iar daca depaseste suma de 40$, reducerea va fi de 10$.

You Might Also Like

0 comentarii