Preferatele lunii aprilie

06 mai

Luna aprilie a trecut ca un taifun! Intre serviciu si renovari, abia am avut putin timp si pentru mine. Abia astept sa termin cu tot si sa imi iau o vacanta binemeritata, in care sa ma rasfat cat pot de tare. 


Primul produs de care vreau sa va vorbesc este Anastasia Beverly Hills Brow Wiz. Acesta este cel mai bun creion de sprancene pe care l-am incercat pana acum. Pentru ca se consuma destul de repede, nu il folosesc chiar zilnic, ci il alternez cu Rimmel Proffesional Eyebrow Pencil (review aici).


In ceea ce priveste ingrijirea tenului, luna trecuta am inceput sa folosesc o noua crema de zi, Estee Lauder DayWear. Imi place pentru ca are o textura light, dar este hidratanta. Despre serumul Advanced Night Repair v-am mai tot  povestit. Din pacate, am ajuns la ultimele picaturi si am o strangere de inima de fiecare data cand ma uit la el. Oricum, acum ca l-am testat foarte bine, va urma si un review.


In aprilie am incercat cam trei tipuri de rimeluri, insa cel mai mult mi-a placut Telescopic de la L'Oreal. Ca sa fiu sigura ca nu raman fara, am cumparat unul nou.
Pe buze am purtat Maybelline Colorsensational Popstick, deoarece a venit primavara si am simtit nevoia de un pic de culoare, fara sa fie high mentenance.


De cand l-am primit spre sfarsitul lunii am folosit aproape zilnic, in diverse combinatii, fardul L'Oreal Color Riche Mono in nuanta 200 nude (il puteti vedea aici). Ca baza de machiaj pentru ochi ma incred mereu in primerul de la radiant, care este extrem de bun.


In final, nu stiu ce m-as fi facut fara iubitul meu Tangle Teezer. Din cauza renovarii, parul meu se umple de praf si devine foarte aspru. Dupa fiecare baie folosesc o masca foarte buna si il descurc cu minunatia asta.

Acestea au fost produsele "iubite" in aprilie. Cred ca mai va fi o luna foarte interesanta, mai ales prin faptul ca particip la Scoala de Beauty Blogging by L'Oreal Paris si am ocazia sa incerc cateva lucruri noi. In cazul in care vreti sa ma sustineti si sa ma votati, o puteti face cu ajutorul butonului pozitionat in partea dreapta sus a blogului.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii