Get to know me tag

29 mai

Acum ceva vreme am primit de la Ioana Get to know me tag. Am zis ce draguuuuuut e si apoi am uitat total sa il fac. Imi pare rau ca a fost nevoie de atata vreme ca sa imi amintesc, dar mai bine mai tarziu decat niciodata :D

leapsa

1. Unde te-ai nascut?
In Bucuresti. Si, desi m-am plimbat destul de mult, tot mi se pare un oras frumos, cu potential. Pacat ca nu stim sa profitam de el si sa restauram casele superbe si monumentele presarate prin el.


2. Ai fost numita dupa cineva?
Al doilea nume este dat de nasul meu, dar nu il folosesc niciodata. De la mama am inteles ca Delia era o prezentatoare TV si i-a placut atat de mult acest nume, incat a decis sa mi-l dea mie.
3. Cand este ultima data cand ai plans?
Asa de-adevaratelea, cu sughituri, cam acum vreo 3-4 luni.
4. Ai copii?
Nu.
5. Daca ai fi alta persoana, ai fi prietena cu tine?
Ei na! Sunt curioasa cine ar raspunde nu la aceasta intrebare. Normal ca as fi prietena cu mine. Sunt destul de toleranta, rabdatoare si gasesc mereu solutii la problemele celorlalti (mai putin cand vine vorba despre mine).
6. Ai animale?
Nu. Am avut timp de 15 ani un teckel, insa dupa ce a murit nu am mai putut lua altul.

7. Folosesti sarcasmul?
Din cand in cand.
8. Ai face bungee jumping?
Am facut deja si da, as repeta experienta. Mi-ar placea foarte mult sa sar si cu parasuta, dar cine stie cand ajung sa imi indeplinesc visul..
9. Care sunt cerealele tale favorite?
Unele care nu exista la noi, fapt ce ma supara foarte tare. Este vorba de Dr Oetker Vitalis cu extra fructe.
10. Ce culoare au ochii tai?
Un amestec dubios de albastru, verde si un pic de maro.


11. Scary movies sau happy endings?
Scary movies.
12. Ai frati sau surori?
O sora mai mare.
13. Computer sau TV
Computer. Imi place sa pot selecta ce vreau eu sa vad, ca sa nu mai zic ca asa am acces la ultimele seriale, nu la "Singur acasa".
14. Care este primul lucru pe care il observi la o persoana
Hainele. Da, sunt atat de superficiala :P
15. Care este mirosul tau preferat?
Cel de scortisoara si cel de iasomie.
16. Cel mai lung timp pe care l-ai petrecut departe de casa?
1 an, in Milano.
17. Ai talente speciale?
Sa fac valuri cu burta. Se pune?!! :))
18. Ce hobbyuri ai?
Imi place foarte mult sa citesc si sa cheltuiesc bani pe haine si machiaj...


Weekend placut!!

You Might Also Like

0 comentarii