Machiaj pentru ochi in 5 minute

26 martie

Am zile in care imi aloc timpul necesar sa creez un machiaj sofisticat si zile in care trebuie sa fiu gata in 5 minute, deoarece intarzii la serviciu. Astazi am fost inspirata sa fac si cateva poze rapide, ca sa va arat rezultatul.
Ce am folosit:


Sprancenele le-am aranjat cu un creion de la Rimmel si o periuta Kiko. In ceea ce priveste machiajul propriu-zis, am folosit paleta Naked 2, un dermatograf negru de la Milani, rimelul Telescopic de la L'Oreal si doua pensule (Sigma si ecotools). Din poza lipseste primerul de la Radiant.



Pe intreaga pleoapa mobila am aplicat Verve, iar spre coltul exterior al ochiului, in pliu, nuanta Suspect. In coltul interior si sub ochi, foarte aproape de linia genelor, am folosit Bootycall.


Am trasat o linie cu creionul negru si, cu ajutorul pensulei angled de la ecotools, am diseminat culoarea pentru a crea un efect soft.




Cum vi se pare acest machiaj? Si va plac tipurile acestea de postari?

<3

You Might Also Like

0 comentarii