The skincare tag

28 ianuarie

Am avut cateva zile mai "nebune" la serviciu, asa ca am cam lipsit de pe blog. Daca ma mai gandesc si la faptul ca laptopul meu este inca in service, parca mi se face mila de mine :D
Dar chiar si daca soarta mi-e potrivnica, am decis sa nu va parasesc si sa revin cu un tag primit de la doamna Andreea.


1. Descrie rutina ta de ingrijire a tenului in 5 cuvinte: 
curatare, antiaging, hidratare, exfoliere, masca

2. Care este tipul tau de ten? 
Tenul meu a trecut prin numeroase schimbari in ultimii doi ani. In acest moment este un ten mixt, cu zona T (in special fruntea) grasa.

3. Cel mai bun inamic impotriva cosurilor?
Nu am incercat multe produse, dar mi se pare ca pentru mine cel mai bine au functionat doua (si aici ma refer la spot treatment, nu pentru toata fata)crema cu Mimoza de la Aur Derm si Sephora dark spot minimizing serum.

4.  Care este produsul tau preferat pentru ingrijirea tenului?
Dintre toate produsele folosite, cel mai mult imi place serumul (in acest moment folosesc Estee Lauder). Mi se pare ca are efect si pielea mea arata mult mai bine de cand l-am introdus in rutina zilnica.

5. Servetele demachiante: da sau nu?
Rar. Nu am nimic impotriva lor, in cazul in care vorbim despre niste servetele demachiante de calitate, nu cele aproape uscate. Totusi, le folosesc rar, atunci cand sunt plecata in concediu sau sunt foarte obosita si nu ma simt capabila sa ma ridic din pat.

6. Toner: da sau nu?
Nu neaparat. Am avut cateva perioade in care am incercat sa il folosesc, dar nu am simtit un mare beneficiu de pe urma lui. Totusi, in ultimele doua saptamani am inceput sa aplic un toner de la Clarins si mi se pare ca se vede o diferenta.

7. Produse high end pentru ten sau produse high end de machiaj? 
Ar fi frumos si ideal sa le am pe ambele, dar daca trebuie neaparat sa aleg, atunci votez pentru produse high end pentru fata. Pana la urma pielea e cea mai importanta si daca am un ten frumos si machiajul se va aseza diferit.

8. Care e cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru ingrijirea tenului tau 
Hmmm, chiar nu imi vine nimic ciudat in minte. Adica am incercat diferite fructe si legume in mastile facute in casa, dar ceva dubios de tot nu am folosit. Oare se pune experienta din liceu cu pasta de dinti aplicata pe cosuri? 

9. Cele mai bune sfaturi pentru un ten mai frumos: 
- trebuie neaparat sa va demachiati in fiecare seara, oricat de obosite ati fi
- folositi produse care se potrivesc tipului vostru de ten
- nu sufocati tenul cu tone de machiaj
- nu uitati sa folositi un exfoliant din cand in cand
- utilizati masti
- beti apa.

Le invit pe Katynel, Camelia, Alice si Stella sa preia acest tag, iar pe voi va provoc sa imi raspundeti in comentarii!

Nu uitati si de giveaway-ul activ pe blog. Mai multe detalii aici:

"Real Techniques Miracle Complexion Sponge + GIVEAWAY!!!"


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii