Cadouri de Craciun: pe ultima suta

21 decembrie

In fiecare an incerc sa ma gandesc din timp cam ce cadou de Craciun as putea lua celor dragi, dar se intampla sa raman fara idei si sa las cumparaturile pe ultima suta, ceea ce nu e tocmai bine tinand cont de aglomeratia din oras. Anul acest am avut mare noroc cu hypermarketurile, loc unde am gasit o multime de pachete avantajoase ca pret, dar si ofertante din punctul de vedere al continutului. Iata mai jos o lista care sa va inspire:

Pachet Nivea Q10, care contina o crema de zi si o crema de ochi, un cadou potrivit pentru mama sau matusa.


L'Oreal Revitalift este un pic mai scump (peste 50 de lei), dar arata si foarte dragut. Ambalajul poate fi folosit cu usurinta drept un portfard chic.


Daca aveti si persoane carora le plac foarte mult produsele romanesti, atunci pachetul de la Gerovital (deodorant si crema de fata) e perfect pentru ele.


Parca si barbatii au fost rasfatati anul acesta, deoarece am vazut o multime de cadouri pregatite special pentru ei. De la Dove puteti alege deodorantul si gelul de dus Men Care.


Nivea nu se lasa mai prejos, avand o oferta buna pentru un pachet ce contine deodorant si sampon.


Pentru domnii mai sportivi, puteti alege un pachet Adidas, care contine after shave si gel de dus.


In cazul in care nu ati gasit nimic pe plac, aveti posibilitatea sa cumparati produsele separat. Eu am ales STR8 Rebel - gel de dus si deodorant, cadou care se va duce la tata.


Va las mai jos si cateva poze facute in Carrefour, in cazul in care aveti nevoie de si mai multa inspiratie.




In cazul in care pachetele standard vi se pare cam plictisitoare, ati putea sa renuntati la ambalajul clasic si sa veniti cu idei frumoase, care sa scoata cadoul din anonimat.

Daca deja ati cumparat cadouri pentru cei dragi, mi-ar placea sa imi spuneti in comentarii ce anume ati ales, poate asa ajutam cateva persoane sa se inspire.

Va pup!




You Might Also Like

0 comentarii