Tag: Would you rather?

20 octombrie

Unul dintre cele mai dragute lepse care circula pe net este "Would you rather?". Ii multumesc Andreei ca m-a tag-uit :D

1. Ai prefera sa-ti pierzi toate rimelurile, tusurile de ochi, gloss-urile de buze si rujurile sau toate paletele cu farduri de ochi?
Desi imi iubesc paletele Naked ca pe ochii din cap, cred ca se poate crea cu usurinta un machiaj frumos cu un tus de ochi, rimel si ruj, asa ca as renunta la paletele cu farduri ochi.  
2. Ai prefera sa-ti tunzi parul foarte scurt sau sa nu il poti tunde din nou niciodata?
Dificila alegere. Totusi, cred ca merg pe varianta parului lung. Imi inchipui ca as arata ingrozitor cu el desfacut, insa l-as putea prinde intr-un coc.
3. Ai prefera sa porti un blush corai sau un blush roz?
Imi plac foarte mult ambele variante de blush-uri. Daca insa trebuie sa aleg, l-as prefera pe cel corai, pentru ca este mai versatil.
4. Daca ai avea la dispozitie 1.000 de euro, ai prefera sa cumperi haine sau produse de makeup?
Cu siguranta haine! Oh, ce dezmat ar fi prin Zara :D

5. Ai prefera sa aplici ruj ca si eyeliner sau eyeliner pe post de tus?
Depinde despre ce fel de ruj vorbim. Daca este unul foarte inchis (maro, negru, plum), ar merge aplicat ca eyeliner.
6. Ai prefera sa cumperi doar produse de la MAC sau doar de la Sephora?
N-am niciun dubiu aici. De la MAC am un singur ruj si, desi stiu ca au o multime de produse bune, inca nu m-am convis sa mai cumpar cate ceva. In schimb, Sephora e a doua mea casa :D

7. Ai prefera să folosesti doar un fard de ochi sau doar un ruj pentru tot restul vietii?
Nu-s mare fan rujuri. Le cumpar si apoi nu le mai folosesc sau fac pasiune pentru unul singur si uit de celelalte. Deci categoric nu m-ar deranja sa folosesc un singur ruj tot restul vietii.
8. Ai prefera sa porti haine de iarna in timpul verii sau haine de vara in timpul iernii?
M-am blocat complet al intrebarea asta. Sa zicem ca as putea supravietui cu haine de iarna in timpul verii. Ma gandesc ca stau numai in casa, cu aerul conditionat dat la 2 grade. 

9. Ai prefera sa porti unghii negre sau unghii în culori puternice pe tot parcursul anului?
Imi plac tare mult unghiile lacuite in culori vesele si nu ma deranjeaza sa le am asa si iarna. Deci a doua varianta.
10. Ai prefera sa renunti la produsul de buze preferat sau la produsul de ochi preferat?
La produsul de buze.


11. Ai prefera sa poti purta parul doar strans intr-o coada de cal sau intr-un coc dezordonat?
Imi pot parul in ambele variante, asa ca decizia e grea. Parca totusi as opta pentru varianta a doua, pentru ca merge si la evenimente mai fancy.
12. Ai prefera sa nu mai poti să-ți colorezi unghiile niciodata sau sa nu mai poti folosi luciu de buze niciodata ?
Pot renunta cu usurinta la luciul de buze.
13. Ai prefera sa-ti razi sprancenele si sa nu ai deloc sau sa le desenezi in fiecare zi?
Nu vad cine e suficient de masochist incat sa aleaga varianta cu sprancenele lipsa. Evident ca as prefera sa le desenez...


14. Ai prefera sa traiesti fara machiaj sau fara lac de unghii?
Fara lac de unghii. Le-as purta taiate scurtut, dar ingrijite.

Cum vi s-a parut? Mi s-a parut tare amuzant sa dau raspunsurile la aceste intrebari, asa ca va invit si pe voi sa preluati acest tag.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii