Review: Kiko Skin Trainer facial serum

28 iulie

Lancôme Advanced Génifique a fost produsul care mi-a deschis apetitul pentru serumuri. Dupa ce l-am terminat, mi-a facut un stoc destul de consistent, care cuprinde marci precum Kiko, Clinique si Estée Lauder. Deoarece acum cateva zile am scurs ultimele picaturi din sticluta, astazi as vrea sa va povestesc despre Kiko Skin Trainer facial serum.


Asa cum ii suna si numele, acest produs antiaging se vrea a fi un antrenor pentru piele, hipoalergenic, non comedogenic si fara parabeni. Pretul este undeva la 22 de euro, insa eu l-am prins la o oferta si am platit 16 euro. 


Primul lucru care atrage atentia este ambalajul, care arata foarte bine si scump. Sticla este imbracata intr-un strat metalic si e mai mare placerea sa o folosesti. Mai mult, pe laterala are o parte transparenta unde se poate vedea cat de mult s-a consumat.


Aplicatorul este cel obisnuit, mai exact o pipeta cu care se poate doza produsul. Culoarea acestui serum este usor crem.


Consistenta este un pic mai densa decat a celorlalte serumuri incercate, care de regula sunt destul de apoase. Si am observant ca e nevoie cam de doua-trei picaturi pentru a acoperi fata, si inca una pentru gat.
Are un parfum usor, pe care nu il pot plasa (nu ma pricep deloc sa descriu mirosurile), dar nu este deloc puternic si pe mine una nu ma deranjeaza. Insa daca va stiti sensibile la mirosuri, atunci ar trebuit evitat.



In ceea ce priveste efectele, nu pot spune ca am observat ceva wow, insa este un produs bun pentru ca hidrateaza si am observat ca pielea arata mai bine a doua zi, mai luminoasa, in comparatie cu datile in care nu l-am folosit deloc.  Daca e il compar cu  Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate (dupa ce au trecut primele luni unde chiar s-a vazut un efect, mai multe aici), nu  mi se pare ca sunt diferente majore in cea ce priveste rezultatul final (deci nu ma refer la textura, etc). Si daca ne gandim si la diferenta de pret, eu zic ca serumul de la Kiko iese castigator.
Deci per total este un produs foarte ok, care isi merita banii. Chiar eram pregatita sa il cumpar din nou daca il prindeam la oferta, dar de doua zile l-am descoperit pe cel de la  Estée Lauder si m-am indragostit pe loc. Sper sa nu ma dezamageasca dupa ce se obisnuieste pielea cu el, insa asta o sa va povestesc intr-o postare viitoare, dupa ce trec niste luni bune.

Voi ce serumuri folositi?'

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii